خبرگزاری کار ایران

فرماندار پردیس :

امید و ناامیدی مردم به ما بستگی دارد می‌توانیم مردم را امیدوار و یا ناامید کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۳۴۵

فرماندار پردیس با اشاره به اینکه دشمنان داخلی بدتر و خطرناک‌تر از بیگانگان هستند گفت: امروز امید وناامیدی مردم به ما بستگی دارد می توانیم با عملکرد خود مردم را امیدوار و یا ناامید کنیم.

به گزارش ایلنا اولین نشست  هم اندیشی اعضای شورای اسلامی، شهرداران، دهیاران، شهرستان پردیس ظهر امروز در روستای کرشت این شهرستان  برگزار شد . 

در این‌ جلسه تواهن معاون‌ استاندار تهران‌،‌پروانه مافی نماینده مجلس شورای اسلامی،‌مرتضی‌حیدری فرماندار شهرستان پردیس،حجت الاسلام توسلی امام جمعه ، خدادادی بخشدار بومهن، ‌محمد قانبیلی نماینده شورای شهرستان در شورای عالی استان‌ها، سعید علی بخشی شهردار بومهن، محمود قانبیلی ریاست شورای اسلامی بومهن و دیگر اعضای شورای بومهن،  گلریز شهردار پردیس و  اعضای شورای اسلامی پردیس، و سایر دهیار‌های شهرستان حضور داشتند.

به گزارش ایلنا خدادادی بخشدار بومهن در ابتدای مراسم به نقش شوراها و دهیاری‌ها در حل مشکلات شهری و روستایی اشاره کرد و گزارش عملکردی از فعالیت های کنونی بخش بومهن ارائه کرد.

در ادامه مراسم مرتضی حیدری فرماندار پردیس با اشاره به وضعیت کنونی جامعه و مشکلات اقتصادی پیش آمده خطاب به نمایندگان شوراها و دهیاری‌هاگفت: امروز امید و ناامیدی مردم به  ما بستگی دارد می توانیم با عملکرد خود مردم را امیدوار و یا ناامید کنیم.

وی با اشاره به عملیاتی شدن ۷۲ پروژه اجرایی در پردیس که اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان داشته است اظهار داشت: شرایط اقتصادی به هر گونه‌ای هم که شود ما باید به‌ عنوان خدمتگزار مردم نقش خود را به خوبی انجام داده و با عملکرد صحیح بتوانیم امید مردم را بالا ببریم.

در پایان مراسم  با اهدای لوح تقدیر از شهردار پردیس و بومهن و دهیاران روستاهای شهرستان تقدیر و تشکر شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز