خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل:

ساماندهی مجموعه شهر یئری در دست اجراست/ قطب های گردشگری اردبیل گسترده می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۲۰۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: از بدو ورود به استان حفظ، مرمت و بهسازی مجموعه ارزشمند و تاریخی شهر یئری در دستور کار استاندار و مجموعه گردشگری استان قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، بهروز ندایی در جمع خبرنگاران گفت: بخشی از ساماندهی این مجموعه با اعتبارات استانی قابل اجراء بود که عملیات آن آغاز شده است و با قول همکاری رئیس سازمان میراث فرهنگی برای طراحی و ساخت حفاظ محوطه اصلی نیز به زودی اقدام خواهد شد.

معاون استاندار اردبیل همچنین در خصوص گسترش گردشگری در تمام نقاط استان گفت: سیاست های بخش گردشگری استان بر اساس تنوع جاذبه ها، جذب بیشتر مسافران و افزایش میانگین مدت اقامت است و در این راستا از همه ظرفیت‌های استان از جنوبی‌ترین نقطه در رود قزل اوزن تا شمالی ترین نقطه در حاشیه رود ارس بهره خواهیم برد.

وی یکی از اهداف تقویت زیر ساخت‌های ارتباطی استان در جنوب و شمال را رونق گردشگری ذکر کرد و اظهار داشت:‌ وجود مناطق حفاظت شده حیات وحش، وجود ژئوپارک، آثار باستانی و قلعه‌های تاریخی و طبیعت بکر و زیبای دشت مغان، دریاچه‌های گیلارلو و غفاری، آداب و سنن و زندگی عشایری و ساحل رود ارس از جمله جاذبه‌های گردشگری هستند که برای آنها برنامه‌ریزی شده و موجب رونق گردشگری در شمال استان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز