خبرگزاری کار ایران

در دیدار شورای عالی استان‌ها با وزارت نیرو پیشنهاد شد:

ضرورت همکاری شورای عالی استان‌ها با وزارت نیرو در قالب کمیته‌های مشترک

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۳۹۱

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها در دیدار با وزیر نیرو بر رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت قانونی شورای عالی استان‌ها مبنی بر ارائه طرح و لایحه با تشکیل کمیته‌های مشترک بین این شورا و وزارت نیرو تاکید کرد.

به گزارش ایلنا ، صبح امروز (شنبه-13مردادماه) علیرضا احمدی نائب رئیس شورای عالی استان‌ها با رضا اردکانیان وزیر نیرو با هدف ایجاد تعامل در جهت رفع مشکلات مبتلابه شورا و شهرداری‌های سراسر کشور در حوزه وزارت نیرو دیدار و گفت‌وگو کرد.

نائب رئیس شورای عالی استانها گستردگی شوراهای اسلامی و حضور اعضای شوراها در دورترین نقاط کشور را از دیگر ظرفیت‌های شوراها دانست و نقش شوراها را در فرهنگ سازی جهت صرفه‌جویی آب و برق بسیار مهم دانست.

به گفته وی؛ شورای عالی استان‌ها می‌تواند با احصا مشکلات آب و برق با همکاری وزارت نیرو، موضوعات را درقالب طرح و لایحه درکمیسیون‌های تخصصی خود بررسی و جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

 همچنین در این جلسه وزیر نیرو بیان کرد شوراها در سطح کلان و خرد مشکلات مردم را پیگیری کنند. نهایتا وزیر نیرو با توجه به گفت‌و‌گو‌های صورت گرفته با نائب رئیس شورای عالی استان‌ها مقرر شد در یکی از اجلاس‌های آتی شورای عالی استان‌ها حضور داشته باشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز