خبرگزاری کار ایران

معرفی داوران مسابقه عکس «همه جا در دسترس»

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۰۶۳

افشین بختیار، رسول اولیازاده و محمد فرنورد به عنوان داوران مسابقه عکس «همه جا در دسترس» انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، مسابقه عکس «همه جا در دسترس» توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دبیری حمزه اولیازاده برگزار می‌شود.

در فراخوان این مسابقه آمده است: تصویر، زبان و مرز ندارد و در قاب آن می‌توان مفاهیم را به سادگی به مخاطب ارائه و اهداف مطلوب را به بهترین شکل در اقشار جامعه نهادینه کرد. از این رو با توجه به دسترسی عموم جامعه به شبکه‌های مجازی و نقش موثر عکس در این رسانه‌ها، مسابقه عکس حرفه‌ای با عنوان «تاثیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق دورافتاده را برگزار می‌کنیم تا گستره این دستاوردهای مهم از چشم همگان پوشیده نماند.

محورهای این مسابقه، تاثیر و نمود ابزار ارتباطات جمعی در مناطق و فرهنگ‌ها و اقوام مختلف کشور، تاثیر ابزارهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در تسهیل زندگی روزمره روستاییان، استفاده از تجهیزات فناورانه (گوشی‌های هوشمند، تبلت، کامپیوتر و....) و برنامه‌ها و شبکه‌های مجازی در مناطق دور افتاده و پیامدها و تاثیرات مثبت و منفی پیشرفت ارتباطات و فناوری اطلاعات و قرار گرفتن آن در دسترس همه به ویژه در فرهنگ وز ندگی روستاییان ذکر شده است.

افشین بختیار، رسول اولیا زاده، محمد فرنورد به عنوان داوران مسابقه عکس «همه جا در دسترس» انتخاب شدند که پس از چند مرحله بررسی آثار، سه برگزیده این مسابقه را انتخاب می‌کنند. در عین حال آثار دیگری نیز توسط این داوران گزینش شده و در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. آثار برگزیده پس از رونمایی در نمایشگاه در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه به نشانی، خانه عکاسان جوان واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، کوچه چهارم، پلاک 3، واحد 3 ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز