خبرگزاری کار ایران

سبحانی‌فر در گفت‌و‌گو با ایلنا:

طرح همزمان سوال از رئیس‌جمهور و استیضاح وزرا به صورت سازمان‌‌یافته دنبال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۷۰۳

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این که در یک مقطع زمانی هم سوال از رئیس‌جمهور و هم استیضاح چندنفر از وزرا مطرح می‌شود به نظر می‌رسد مباحث سازمان‌ یافته‌ای است و صرفا مربوط به وزارتخانه نیست به نظر می‌رسد فراتر از یک وزارتخانه است که این بحث‌ها دارد دنبال ‌می‌شود.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره تصمیم هیات رئیسه مجلس در مورد اعلام وصول استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: من اطلاعی از این ندارم که موضوع استیضاح در کمیسیون بررسی شده یا نشده و اینکه خارج از قائده به صحن رسیده یا خیر. این را باید از اعضای کمیسیون اجتماعی سوال کرد.

وی با اشاره به مطرح شدن استیضاح چند وزیر در مجلس در شرایطی که مشکلات عدیده‌ای در جامعه وجود دارد و جامعه بین‌المللی هم تهدید‌اتی را مطرح می‌کند، عنوان کرد: به نظر می‌رسد که بهتر است بگذاریم خود دولت ارزیابی‌اش را انجام دهد. هرچند که بخشی از مشکلات ما مشکلات داخلی است ولی به نظر می‌رسد دولت به هرحال خودش اقدام کند و تصمیم بگیرد و وزارتخانه‌هایی را  که لازم است بازسازی و افراد را جایگزین کند. اگر خود دولت این تغییرات را انجام دهد، به آرامش جامعه کمک بیشتری می‌کند.

این عضو فراکسیون امید تصریح کرد: الان به نظر می‌رسد خارجی‌ها برای ما نقشه‌هایی دارند و در داخل هم نادانسته تدبیر مناسبی در این زمینه به کار نرفت که طرح سوال از رئیس‌جمهور و استیضاح وزرا مطرح شد. به نظر می‌رسد که این یک حرکت سازمان یافته‌ای است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن با تاکید بر اینکه طرح استیضاح علی ربیعی و عباس آخوندی چندین بار در مجلس مطرح شده است، یادآور شد: در این شرایطی که تهدیدات خارجی وجود دارد این که در یک مقطع زمانی هم سوال از رئیس‌جمهور و هم استیضاح چندنفر از وزرا مطرح می‌شود به نظر می‌رسد مباحث سازمان‌ یافته‌ای است و صرفا مربوط به وزارتخانه نیست به نظر می‌رسد فراتر از یک وزارتخانه است که این بحث‌ها دارد دنبال ‌می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز