خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه شورای شهر رشت عنوان کرد:

برنامه‌ای برای شهردارشدن ندارم/ شهرداری انتخاب می‌کنیم که تا پایان دوره پنجم فعالیت کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۶۴۹

عضو هیات رئیسه شورای شهر رشت گفت: تمام تلاش ما این است که به بهترین انتخاب برای شهرداری برسیم که بتواند تا پایان دوره پنجم فعالیت کند و امیدواریم شهرداری انتخاب شود که رای قابل توجه و همراهی شورای شهر را بعد از انتخاب به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، حامد عبداللهی عضو هیات رئیسه شورای شهر رشت با اشاره به شایعاتی مبنی بر کاندیداتوری خود برای شهرداری رشت ابراز داشت: در شرایط فعلی علیرغم صحبت هایی برای حضور بنده به عنوان شهردار شده بود، برای حفظ اتحاد اعضای شورا اعلام می‌کنم که هیچ برنامه ای برای رسیدن به این جایگاه شهرداری ندارم.

رئیس شورای عالی استان گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که به بهترین انتخاب برای شهرداری برسیم که بتواند تا پایان دوره پنجم فعالیت کند و امیدواریم شهرداری انتخاب شود که رای قابل توجه و همراهی آنها را بعد از انتخاب به دنبال داشته باشد.

عضو شورای شهر رشت ادامه داد: در حال حاضر علی بهارمست که از افراد پاکدست و خوشنام شهرداری رشت ، سرپرستی شهرداری رشت را برعهده دارد و می توان با حمایت از وی فرصت بیشتری را برای انتخاب شهردار داشته باشیم. از همین رو توصیه من به اعضای شورا این است که با حضور سرپرست فعلی چندان عجله نکنند تا شهرداری متعهد و قوی برای شهر انتخاب شود که پایدار باقی بماند.

وی در ادامه خطاب به سرپرست و مدیران شهرداری نیز گفت: تمام خواسته ما این است که تا انتخاب شهردار تمام کارهای محوله شده به خودشان را انجام دهند و وضع را بدتر از این نکنند.

وی افزود: به همین خاطر از سرپرست شهرداری تقاضا دارم که به جای عزل و نصب مدیران جدید با همین چارت فعلی تا زمان انتخاب شهردار ادامه دهد. ما نیز در شورا باید تلاش کنیم که شهرداری انتخاب شود که بهترین تعامل با اعضای شورا و مدیران شهرداری را داشته باشد و بیشترین خدمت رسانی به شهر را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز