خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد؛

اعمال محدودیت ترافیکی ۴ روزه در جاده‌های مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۲۵۰

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد تا روز شنبه ۱۳ مرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۳ مرداد از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۲ مرداد تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۳ مرداد از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک‌طرفه خواهد بود.
 
سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
 
وی گفت: رفت و آمد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ مرداد از جاده هراز ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز