خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبرداد:

جاده چالوس و هراز فردا یکطرفه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۶۷۷

رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های چالوس و هراز عصر فردا جمعه علاوه بر ممنوعیت آمد و شد کشنده‌های سنگین، یکطرفه نیز می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد و از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه نیز از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

قدمی افزود: آمد و شد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد همه تریلر‌ها از جاده هراز کماکان ممنوع است، گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز و فردا جمعه از این جاده ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ فردا جمعه از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه از محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز