خبرگزاری کار ایران

شرفی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

بررسی موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های نفتی

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۰۶

عضو کمیسیون انرژی از بررسی موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های نفتی در این کمیسیون خبر داد.

غلامرضا شرفی در گفت‌‌‌‌‌‌‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون انرژی گفت: جلسه امروز کمیسیون انرژی، خارج از دستور درباره موانع بخش خصوصی و سرمایه‌‌‌‌‌گذاری در پروژه‌‌‌‌های نفتی تشکیل شد.

وی ادامه داد: هم نماینده دولت از وزارت نفت و هم نماینده شرکت‌‌‌‌های خصوصی در جلسه امروز کمیسیون انرژی حضور داشتند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره مباحث مطرح شده در این جلسه، اظهار داشت: عمده صحبت‌‌‌ها این بود که برخی پروژه‌‌‌ها کند انجام می‌‌شود. نمایندگان بخش خصوصی ضمن ابراز رضایتمندی از حمایت وزارتخانه‌‌‌هایی که با آنها در ارتباط هستند، انتظارات دیگری را هم مطرح کردند.

شرفی افزود: کمیسیون انرژی در جریان موانع و مشکلات آنها قرار داشت و به همین دلیل از نمایندگان این شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و نمایندگان وزارت نفت برای بررسی موضوع دعوت کرد، امیدواریم بتوانیم به جمع‌‌‌‌بندی و نتیجه‌‌‌‌‌‌ای مشترک دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه می‌‌‌‌توان به شرکت‌‌‌‌‌های خصوصی کمک کرد و تسهیلاتی را در اختیار آنها قرار داد، تصریح کرد: مقرر شد جلساتی دیگر تشکیل شود تا نظرات کارشناسی همه طرف‌‌‌ها ارزیابی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز