خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غدیر:

به دنبال سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۰۵

به دنبال سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هستیم و برنامه های سرمایه گذاری متعددی در این مناطق داریم چرا که روند سرمایه گذاری در این مناطق سریع تر و بازگشت سرمایه زودتر است.

مدیرعامل شرکت غدیر با اشاره به عزم جدی مناطق آزاد کشور برای انجام پروژه های بزرگ و توسعه آبادانی این مناطق، اظهار کرد: تسریع در روند سرمایه‌گذاری و انجام پروژه‌های بزرگ نشان دهنده عزم جدی سازمان مناطق آزاد برای توسعه و آبادانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سلیمانی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه احداثنیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی و تولید آب شیرین در قشم، اظهار کرد: معتقدم دو شرکت مپنا و غدیر شرکای خوبی برای هم هستند و با شراکت این دو شرکت پروژه‌ها با سرعت خوبی اجرا می شوند.

وی با اشاره به مزیت سرمایه گذاری در مناطق آزاد، تصریح کرد: ما به دنبال سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هستیم و برنامه های سرمایه گذاری متعددی در این مناطق داریم چرا که روند سرمایه گذاری در این مناطق سریع تر و بازگشت سرمایه زودتر است.

سلیمانی با اشاره به انعقاد قراردادی با وزارت نفت درباره این پروژه جدید شرکت غدیر، اظهار کرد: چندی پیش با شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی قراردادی را برای ایجاد مخازنی برای نگهداری نفت منعقد کردیم که وزارت نفت در این قرارداد اذعان داشت هولدینگ غدیر صلاحیت اجرای چنین پروژه‌هایی را دارد.

وی با بیان اینکه در ورود به سرمایه‌گذاری‌های نیروگاهی جدی هستیم، گفت: چندی پیش در بندرعباس ساخت یک نیروگاه را کلنگ زدیم امیدوارم با بهره برداری از این نیروگاه مشکل مردم این منطقه برای تامین برق برطرف شود.

سلیمانی با شاراه به این که برای تولید سه هزار مگاوات برق پروژه های مختلفی را در دست اجرا داریم، اظهار کرد: تاکنون پروژه‌های نیروگاهی تولید ۲ هزار مگاوات برق نهایی شده است و همچنین برای تولید آب هم برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین پروژه‌ها در دولت تدبیر و امید در دست اجراست، تاکید کرد: پروژه‌ای را با شرکت توتال برای تولید برق در دست اجرا داریم که LC این پروژه با اعتبار ۷۵۹ میلیون یورو به صورت فاینانس به زودی باز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غدیر با بیان اینکه خوشبختانه دولت همکاری خوبی با شرکت‌های بزرگ در زمینه ساخت و احداثپروژه‌ها دارد گفت: قطعا یکی از تفاوت‌های ما با دولت این است که اگر افتتاح پروژه‌ای چند ماهی به تاخیر بیفتد پروژه برای ما دیگر صرفه اقتصادی ندارد هولدینگ‌های غدیر شرکت‌های بورسی هستند که باید در موعد مقرر به سهامداران خود سود بپردازند.

وی تاکید کرد: افتخار می‌کنیم که ۷۹ درصد از سهام هولدینگ غدیر به بازنشستگان کشور تعلق دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز