خبرگزاری کار ایران

وارسته عنوان کرد:

تا پروژه های نیمه‌تمام به سر‌انجام نرسد پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۳۹

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به وجود تنگناهای مالی در روند انجام پروژه های عمرانی گفت: در چنین شرایطی تا زمانی که پروژه های نیمه تمام به سر انجام نرسیده پروژه جدیدی در شهرستان آغاز نخواهد شد.

به گزارش ایلنا از رودسر،علی وارسته بهدانی در آیین تودیع و معارفه بخشدار جدید بخش کلاچای شهرستان رودسر اولویت را با پروژه های بالای 70درصد پیشرفت فیزیکی ذکر کرد و گفت :در سال جاری در کمیته برنامه‌ریزی به این مهم به خوبی پرداخته خواهد شد.

به گفته وی، تلاش می کنیم با تخصیص اعتبار مناسب پروژه های نیمه تمام و اولویت دار را در یک بازه زمانی کوتاه به سر انجام برسانیم.

سرپرست فرمانداری رودسر در بخش دیگری از سخنان خود خدمتگزاری به مردم را در نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و ارزشمند خواند و اظهار کرد :باید تلاش کنیم از عهده مسئولیتی که به ما تفویض شده در راستای خدمات رسانی بی منت به مردم استفاده و رضایتمندی نسبی را فراهم کنیم.

وارسته بهدانی اضافه کرد :اگر از این مسئولیت ها در راستای منافع و مطامع شخصی و فردی استفاده کنیم طبعا آسیب پذیر خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری رودسر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیازمندی ها و مطالبات مردم در بخش کلاچای از بخشدار جدید خواست بابهره گیری از همه توان و ظرفیت آنها را به فعلیت در آورند اما تحقق این امر هم مستلزم آن است که مردم و مسئولان نقش مشارکتی در این زمینه داشته باشند.

وارسته بهدانی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت لزوم انعکاس بیان خدمات و دستاوردهای دولت را مورد تاکید قرار داد و از رسانه ها هم خواست به روشنگری و تنویر افکار عمومی از خدمات دولت بپردازند و از این طریق بارقه امید را در دل مردم نسبت به نظام افزایش دهند.

مهدی خلقی بخشدار جدید بخش کلاچای هم در این مراسم بر ضرورت توسعه و پیشرفت این بخش در حوزه زیر ساخت ها تاکید کرد و گفت :تلاش می کنیم آنچه حق مردم منطقه است به خوبی ادا کنیم.

به گفته وی، مطمئناً با با هم افزایی و انسجام می‌توانیم این بخش را به جایگاه واقعی خود ارتقا بخشیم و معتقدم بستر و زمینه لازم برای تحقق این امر وجود دارد.

بنا بر این گزارش، طی حکمی از سوی وزیر کشور مهدی خلقی به سمت بخشدار جدید بخش کلاچای معرفی و از زحمات هادی کوچکی بخشدار سابق تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز