خبرگزاری کار ایران

استاندار سابق کردستان مطرح کرد:

نگاه همه جانبه به مسائل و بخش‌های مختلف کردستان داشتم/ قصد خداحافظی با مردم را ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۴۴۷

استاندار سابق کردستان کلی بودن و نگاه همه جانبه به مسائل و بخش‌های مختلف استان را رویکرد خود در مدت زمان مدیریت اش در این استان ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در آیین تقدیر و معارفه استاندار کردستان با حضور وزیر کشور در سنندج، افزود: در این جلسه تودیع و معارفه به معنای عام وجود ندارد چرا که بنای خداحافظی با مردم و مسئولان ندارم.

وی ضمن قدردانی از حضور مردم کردستان درانتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم این دیار با حضور ۶۰ درصدی مشارکت و رای ۷۰ درصد به رئیس‌جمهور افزون بر تایید برنامه‌های دولت وفاداری خود را آراسته نظام کردند که این حضور گسترده عنایت بیشتر مسئولان به حل مشکلات مردم را در برداشته است.

وی اظهار داشت: نگاه مردم کردستان مشحون از صداقت و همدلی است و تا به این لحظه سخن دروغی به مردم نگفتم مگر اینکه در دادن وعده ای دچار محاسبات اشتباه و یا اینکه شرایط اجازه تحقق را نداده که از این جهت از مردم پوزش می طلبم.

استاندار اسبق کردستان کلی بودن و نگاه همه جانبه به مسائل و بخش های کردستان را از برنامه های خود در مدت زمان مدیریت در استان برشمرد و گفت: معتقدم توسعه و پیشرفت در حوزه های صنعت و گردشگری و اقتصاد و نیز فرهنگ با آماده بودن زیرساخت های حمل و نقل امکان پذیر است و می توان این ادعا را داشت که جهش قابل توجهی در این زمینه در استان اتفاق افتاد.

زاهدی به اقدامات انجام شده و یا در حال اجرا را در مدت زمان مدیریت خود در کردستان اشاره کرد و گفت: پیش از آغاز به کار اینجانب سهم استان از رودخانه های مرزی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب بود که امروز این مقدار به ۳۵ میلیون متر مکعب افزایش پیدا کرده و با پیگیری نیز به حجم آن افزوده می شود.

وی افزایش ۶۴ درصدی تولید محصولات کشاورزی در سال ۹۵ را دیگر اقدام برشمرد و افزود: حل مشکل خام فروشی و حرکت به سمت زنجیره فولاد و توسعه بخش خدمات بهداشت و درمان و فرهنگ  و همچنین جذب گردشگر و البته حوزه ورزش و نیز فعالیت قانونی احزاب سیاسی و در نهایت توجه ویژه به منطقه آزاد بانه و مریوان از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

در این مراسم نیز نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از خدمات استاندار اسبق کردستان گفت: توجه به برخی پروژه ها که سال های به فراموشی سپرده شده بود در طول مدیریت استاندار اسبق رنگ عمل به خود گرفت و رضایتمندی مردم را همراه خود داشت.

محسن بیگلری به اظهار چهار سال پیش وزیر کشور مبنی بر اینکه برای استاندار کردستان هنوز به حجت نرسیدیم نیز گریزی زد و ابراز داشت: امید است امروز به این حجت برسند و از نخبگان اهل سنت در بدنه دولت استفاده کنند.

وی عنوان کرد: مسئله مذهب در کردستان کاملا تمام شده است و اینک شیعه و سنی برادر هم هستند اما دولتمردان به این حجت که مردم کردستان هم در این مرز و بوم ساکن هستند توجهی نمی کنند درحالی که مردم کردستان وفاداری خود را همواره به دولت و نظام اثبات کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز