خبرگزاری کار ایران

فرماندار کوهبنان؛

شوراها تبلور اراده و عزم ملی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۵۲۵

شوراها تبلور اراده و عزم ملی مردم در هر شهرستان هستند که باید به فکر و تصمیم آن‌ها احترام گذاشت.

فرماندار کوهبنان در آیین تودیع و معارفهٔ شهردار کوهبنان گفت: شورا‌ها تبلور اراده وعزم ملی مردم در هر شهرستان هستند که باید به فکر و تصمیم آن‌ها احترام گذاشت. خوشبختانه شورای شهر کوهبنان از افرادی بسیارفرهیخته و دلسوز تشکیل شده است که در جهت برطرف کردن مشکلات شهر بسیارتلاش می‌کنند.

به گزارش ایلنا ازکرمان، هاشمی افزود: مردم و مسئولین کوهبنان به دلیل ذهن و فکر خلاق، طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی خوبی پیشنهاد می‌دهند که انتظار دارند که به مرحلهٔ ظهور برسد. ولی قابل ذکر است که برخی طرح‌ها قابلیت اجرا ندارند و این امر، گذر زمان و صرف هزینه‌های بالا را می‌طلبد.

وی اذعان داشت: شهرستان کوهبنان با داشتن معادن ذغال سنگ که قریب به ۶۰ درصد معادن را در خود جای داده است موقعیت و زمینه‌های پیشرفت خوبی دارد که نیازمند برنامه‌های عمرانی چه در زمینه‌های زیرساختی نظیر جاده و چه در زیباسازی و فضاسازی شهر است.

وی افزود: بحثجاده برای شهرستان کوهبنان، حیاتی‌ترین مبحثاست و جاده از جمله مهم‌ترین مباحثزیرساختی کوهبنان است که خوشبختانه در این زمینه بر اساس اخذ جدول ۲۱۵ به همت دکترحسین امیری، نمایندهٔ مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، رایزنی‌هایی صورت گرفته است که با پرداخت اعتباری دو میلیارد و سیصد میلیون تومان از اعتبارات شهرستان به زودی عملا پنج کیلومتر جادهٔ جدید کوهبنان احداثو بازگشایی می‌شود.
وی ادامه داد: انجام کارهای اقتصادی دقت و برنامه ریزی بالایی را می‌طلبد مگر اینکه یک همت والا و عزم وکمک جمعی به میان آید تا خسارت وارد شده اندکی جبران شود.
وی بیان داشت: به عنوان فرماندار یک شهرستان همیشه سعی کردیم علاوه براطلاعات کلی که داریم هویت کاری خود را بر مشورت قرار دهیم و در کارهای تخصصی نظرات متخصصان و صاحبان فن را برای بهتر اجرا شدن کار‌ها جویا شویم و سعی مان بر این بوده است که نه با ذهنیات بلکه با تدبیر کار کنیم.
هاشمی گفت: در دولت تدبیر و امید برای رخوت و ناامیدی که مانع رسیدن به کارهای بزرگ است، جایی وجود ندارد و امیدواریم در کوهبنان علاوه بر اینکه به غنای فرهنگی رسیدیم بتوانیم از لحاظ اقتصادی و توسعه و پیشرفت نیز به آنچه که در خورنام وآوازهٔ کوهبنان است، برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز