خبرگزاری کار ایران

هاشمی در جمع خبرنگاران:

شورا موضوع بازنشستگی افشانی را بررسی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۸۹۸

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا افشانی شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان خواهد شد، گفت: در جلسه هم‌اندیشی صبح در این خصوص صحبت کردیم و قرار شد جناب حسن رسولی رئیس کمیته منابع انسانی شورای شهر موضوع را بررسی کرده و به زودی چند و چون آن را به اطلاع همه خواهیم رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی (رئیس شورای شهر تهران) با اشاره به اینکه جلسه امروز شورا طولانی شد، گفت:‌ از آنجا که اعضا به مدت دو هفته به تعطیلات تابستانی می‌روند امروز تمام دستورات بررسی شده و جلسه به درازا کشید.

رئیس شورای شهر با اشاره به محتوای جلسه امروز شورای شهر تصریح کرد: در جلسه امروز در راستای افزایش تاب‌آوری شهر تهران طرح آبفا برای تهیه مخزن آب اضطراری بررسی و قرار شد آبفا برای تامین مخارج این مخازن نرخ آب را افزایش دهد و در قالب لایحه‌ای جداگانه دوباره این مساله بررسی خواهد شد.

هاشمی با اشاره به بررسی لایحه تغییر نرخ پارکینگ میادین و فروشگاه‌های شهروند گفت: گاهی اوقات برخی از پارکینگ میادین و فروشگاه‌ها سوءاستفاده کرده و از آنها به مدت طولانی استفاده می‌کنند.به همین دلیل مدیریت میادین براساس لایحه‌ای پیشنهاد داد خودروهایی که بیشتر از یک ساعت در پارکینگ‌ها توقف دارند باید نرخ بیشتری پرداخت کنند.

رئیس شورای شهر با تاکید بر اینکه در جلسه امروز پرونده باغات مورد بررسی قرار گرفت در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با تاثیر الکامپ در افزایش ترافیک گفت: نمایشگاه‌های پرمخاطب به هیچ وجه نباید در داخل شهر برگزار شود اما وزیر صنعت اعلام کرده که این نمایشگاه به علت تحریم‌ها پرمخاطب نیست و من نامه وزیر در این خصوص را مشاهده کردم.

وی در پاسخ به سوال که چرا سازمان فناوری شهرداری تهران در این نمایشگاه شرکت کرده است، افزود: سازمان فناوری قصد داشته دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه کند و نباید خودمان دست به خودتحریمی بزنیم.

رئیس شورا در خصوص حاشیه‌های مجادله میان معاون شهردار و عضو شورای شهر گفت: ما فقط به روش پاسخ اعتراض داریم و وارد محتوا نشدیم و این رویه نباید برای مدیران شهرداری الگو شود.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه این نوع جوابدهی درست نیست، افزود: این مساله در جلسه هم‌اندیشی مطرح شد و من اعضا را کنترل کردم. حتی برخی می‌خواستند این مساله را در جلسه غیرعلنی با شهردار مطرح کنند.

رئیس شورا در پاسخ به این سوال که چرا میان معاون شهردار و عضو شورا میانجیگری نمی‌کند، گفت: چندین بار میانجیگری کرده اما به علت آنکه این اختلافات زمینه دارد گهگاه تشدید می‌شود.

رئیس شورا در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران که علت بازدیدهای مدامش با قالیباف شهردار سابق چیست و در جریان این بازدیدها چه موضوعاتی مطرح شده است، گفت: در همه جای دنیا از جمله کشور آمریکا مدیران جدید با مدیران سابق جلسه برگزار می‌کنند تا بیشتر در جریان امور قرار گیرند. جلسات ما با ایشان نیز در همین راستا بود. زمانی که من مدیرعامل مترو شدم نیز مدام با مدیر قبلی در ارتباط بوده و از او مشاوره می‌گرفتم. مشاور لزوما نباید در خط شما باشد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا افشانی شامل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان خواهد شد، افزود: در جلسه هم‌اندیشی صبح در این خصوص صحبت کردیم و قرار شد جناب حسن رسولی رئیس کمیته منابع انسانی شورای شهر موضوع را بررسی کرده و به زودی چند و چون آن را به اطلاع همه خواهیم رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز