خبرگزاری کار ایران

حاجی‌دلیگانی:

عدم ثبات اقتصادی امکان تصمیم‌گیری را سلب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۸۷۳

نماینده شاهین‌شهر گفت: عدم ثبات اقتصادی امکان تصمیم‌گیری را سلب می‌کند که این به معنای تعطیلی و ایجاد احتکار است بالاخره قیمت را باید تعیین کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا حسینعلی حاجی دلیگانی در جریان اخطاری در صحن علنی مجلس گفت: اخطار بنده مربوط به بند ۱۲ اصل سوم قانون اساسی در مورد پی‌ریزی صحیح اقتصاد در کشور است.

وی تاکید کرد:‌ از هشتم اردیبهشت ماه امسال بحث تشکیل شورای هماهنگی اقتصادی مطرح شده است و هر سه قوه در آن حضور دارند اما اکنون سه ماه از آن می‌گذرد و ما آثار آن را کمتر دیده‌ایم و خواسته‌ایم که اطلاعاتی از آن جلسات در اختیار ما قرار بگیرد اما تاکنون محقق نشده است.

این نماینده مجلس با اشاره به عدم اثبات اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: عدم ثبات اقتصادی امکان تصمیم‌گیری را سلب می‌کند که این به معنای تعطیلی و ایجاد احتکار است بالاخره قیمت را باید تعیین کرد. هر روز افراد در شبکه‌های اجتماعی تحلیل می‌کنند که قیمت ارز و سکه به کجاها می‌رود و هر روز ده‌ها واحد تعطیل می‌شوند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: آنهایی که شغل دارند توان خرید مایحتاج را ندارند و آنهایی هم که شغل ندارند به نحوی دیگر دچار مشکل هستند این مشکلات‌‌‌ شان مجلس را زیر سوال می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز