خبرگزاری کار ایران

پاسخ لاریجانی به حاجی دلیگانی؛

بررسی طرح بهبود مسائل اقتصادی، استقلال بانک مرکزی و ایجاد بانک توسعه‌ای در کمیسیون اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۰۵۴

یک نماینده مجلس در تذکری گفت: طرح تاسیس بانک توسعه‌ای در عرض یک ماه از جمله دستورات کمیسیون اقتصادی بود که تا امروز اطلاعی از اجرای هیچ کدام از سه موضوع جلسه یک ماه گذشته نداریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جریان تذکری در مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۲۴ آئین نامه داخلی  با بیان اینکه حدود یک ماه پیش جلسه‌ای با حضور رئیس بانک مرکزی، رئیس مرکز پژوهش‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی و وزیر اقتصاد تشکیل و مقرر شد گفت:  سه اقدام باید صورت می‌گرفت که اگر این سه اقدام تاکنون انجام شده بود امروز مسائل اقتصادی کشور تا این اندازه شکل نمی‌گرفت. قرار بر این بود که مرکز پژوهش‌های مجلس طرحی در زمینه مسائل اقتصادی کشور بدهد که نظر محمود بهمنی در زمینه استقلال بانک مرکزی آماده شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح تاسیس بانک توسعه‌ای در عرض یک ماه از جمله دستورات کمیسیون اقتصادی بود که تا امروز اطلاعی از اجرای هیچ کدام از سه موضوع جلسه یک ماه گذشته نداریم. انتظار می‌رود رئیس مجلس به عنوان مدافع جایگاه قوه مقننه فردی را برای پیگیری این سه مورد در نظر می‌گرفت.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی گفت: هر سه موضوع پیگیری شده است و شاید لازم بود گزارشی از وضعیت هر سه این موارد ارائه می‌کردیم، هر سه طرح در کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز