خبرگزاری کار ایران

افزایش ۱۴ درصدی کمک معیشت و یارانه به مددجویان البرزی

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۲۴

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به پرداخت کمک معیشت و یارانه مددجویان البرزی از افزایش ۱۴ درصدی کمک معیشت و یارانه، خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز بر اساس تعداد نفرات خانوار ماهانه از ۲۰۶ هزار تا ۷۴۴ هزارتومان، خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد علاوه بر پرداخت کمک معیشت و یارانه ماهانه در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند گفت: رقمی معادل ۲۲ میلیارد تومان در چهارماهه نخست سال ۹۷ به عنوان کمک معیشت و یارانه به‌حساب خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد واریزشده است.

وی با اعلام اینکه مبالغ مابه‌التفاوت افزایش مستمری در سال ۹۷ به‌حساب مددجویان البرزی واریزشده است افزود: با افزایش ۱۴ درصدی کمک معیشت و یارانه، خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز بر اساس تعداد نفرات خانوار ماهانه از ۲۰۶ هزارتا ۷۴۴ هزارتویمان دریافت می‌کنند.

محمدی فرد با اشاره به کمک‌های خیّران برای رفع بخشی از نیازهای جامعه هدف این نهاد، یادآور شد: مددجویان دارای یتیم و فرزندان خانوارهایی که سرپرستشان به دلیل ناتوانی جسمی، کهولت سن و بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزون بر رقم واریزی امداد در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین مبالغی را به صورت ماهانه دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز مبالغ واریزی به‌حساب خانوارهای مددجو بابت کمک معیشت و یارانه را بدین شرح عنوان کرد: خانوارهای یک نفره ۲۰۶ هزارتومان، دونفره ۳۶۶ هزارتومان، سه نفره ۴۹۶ هزارتومان، چهارنفره ۶۴۸ هزارتومان و پنج نفره به بالا ۷۴۴ هزارتومان به صورت ماهانه دریافت می‌کنند.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون در استان البرز بیش از ۱۹ هزار خانوار حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: حدود پنجاه درصد از خانوارهای مددجوی البرزی در شهرستان کرج و سایر خانوارها در دیگر شهرهای استان البرز ساکن هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز