خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته اردبیل انجام می‌شود؛

سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۹۴۴

برنامه سفر علی اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در سفر به اردبیل به مناسبت هفته گرامیداشت استان تشریح شد.

به گزارش ایلنا، نادر فلاحی در جمع خبرنگاران گفت: به منظور بهره برداری از چندین پروژه، بازدید از آثار تاریخی و حضور در برنامه‌های هفته گرامیداشت استان از معاون رئیس‌جمهور به عنوان مهمان ویژه و سخنران اصلی دعوت به عمل آمده است.

فلاحی تصریح کرد: حضور معاون رئیس‌جمهور طی روزهای سوم و چهارم مرداد ماه همراه با برنامه های گسترده خواهد بود که با هدف انعکاس اقدامات و عملکرد اداره کل و همچنین تشریح ظرفیت های گردشگری استان تدارک دیده شده است.

وی افزود: در روز سوم مرداد ماه بعد از استقبال در فرودگاه و زیارت مزار شهدای گمنام و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، بازدید از منطقه نمونه گردشگری شورابیل و افتتاح جشنواره ملی غذا و هنر آشپزی برنامه ریزی شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: همچنین بازدید از نمایشگاه صنایع دستی واقع در نگارخانه خطایی، بازدید از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی، جلسه با مجمع نمایندگان استان در تالار دارالحدیث مجموعه جهانی شیخ صفی الدین در برنامه های روز نخست سفر مونسان در نظر گرفته شده است.

به گفته فلاحی حضور در برنامه گئجه لر به همراه استاندار محترم، حضور در برنامه شب موسیقی هفته اردبیل، بازدید از جاذبه های گردشگری سرعین از جمله آبدرمانی ها برنامه های پایانی سوم مرداد ماه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در روز چهارم مرداد ماه حرکت به سمت منطقه نمونه گردشگری فندقلو، بازدید از فندقلو و تله کابین، کلنگ زنی عملیات احداث اولین نمایشگاه و بازارچه دائمی صنایع دستی، بازدید از روند مرمت بقعه شیخ کلخوران جمعه مسجد و  سرای وکیل بازار تاریخی اردبیل در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: مراسم ویدئو کنفرانس افتتاح پروژه های عمرانی اداره کل به همراه کارگروه گردشگری در روز چهارم مرداد ماه و در استانداری اردیبل برگزار می شود.

فلاحی متذکر شد: در نهایت حضور مونسان در برنامه اصلی روز استان و دیدار با امام جمعه محترم برنامه های پایانی روز چهارم مرداد ماه خواهد بود.

وی از تشکیل ستاد استقبال از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور خبر داد و افزود: استقبال از معاون رئیس جمهور مطابق آیین های بومی محلی انجام می شود.

به گفته سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در حفظ آیین های بومی و اقتصاد مقاومتی، آیین استقبال با برنامه های متنوع فرهنگی و با صرفه جویی در هزینه ها برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز