خبرگزاری کار ایران

رییس هیئت رزمی مازندران خبر داد:

بانوان موی تای مازندران در سکوی دوم تیمی مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۵۸۰

رییس هیئت رزمی مازندران گفت: بانوان مازنی سکوی دوم مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشوردر مسابقات کردستان -سقز را ازآن خود کردند.

صابر اکبرزاده در گفت و گو با ایلنا مازندران، بابیان این که بانوان موی تای مازندران در سکوی دومی تیمی مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان  کشورقرار گرفتند، اظهار کرد: مازندران با کسب ۵ مدال طلا، ۴ نقره و ۱ برنز بعد از استان فارس در مقام دوم قرار گرفته و تیم تهران در سکوی سوم قرار گرفته است.

وی افزود: ۵ مدال طلای نوجوانان را آروز حق پناه در وزن ۴۲ کیلوگرم، سیده هستی حسینی ۶۰ کیلو، ترنم احمدی ۶۳/۵-، مریم اکبری مثبت ۷۱ کیلوگرم و در رده جوانان فاطمه ایزدی در وزن ۶۰ کیلوگرم کسب کردند.

رییس هیئت رزمی مازندران در ادامه با اشاره به این که یک مدال برنز متعلق به فاطمه فرجی در رده جوانان در وزن ۷۵ کیلوگرم است، بیان کرد: مبینا شاه نظری در وزن ۵۰ کیلو، مهدیه نادری در وزن ۶۰ کیلو گرم در رده نوجوانان و آینا کاویانپور در وزن ۵۷ کیلو و نیلوفر نعمت پور در وزن ۶۰ کیلویی در رده جوانان موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات موی تای بانوان کردستان – سقز شدند.

اکبرزاده تصریح کرد: تیم موی تای مازندران با سرپرستی فاطمه جباری، سرمربی فاطمه سنجابی و شرکت داوران بانوی مازندرانی صفیه طاهری و هاجر آدینه محمدی از سوی انجمن موی تای مازندران در مسابقات شرکت کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز