خبرگزاری کار ایران

یک قهرمان تکواندو در گفت وگو با ایلنا:

مسئولین هیات تکواندوی کرمانشاه به ورزشکاران این رشته بیشتر توجه کنند

یک قهرمان نوجوان رشته تکواندو در کرمانشاه گفت: مسئولین کرمانشاه تقاضا دارم که به هیات تکواندوی استان بیشتر توجه کنند.

"دنیا کرمی" از جمله نوجوانان با استعداد در استان کرمانشاه است که همانند دیگر استعدادها به علت بی توجهی مسئولان هر روز بدتر از دیروز پژمرده می شوند.

دنیا کرمی از نوجوانان با استعداد رشته کاراته در این باره به خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: دنیا کرمی هستم متولد سال 1381 از سال 1388 تکواندو را شروع  کردم.

این ورزشکار کرمانشاهی گفت:  در سطح استان بالاترین امتیاز را برای دریافت کمربند کسب کردم الان مشکی دان دو هستم. رده سنی من نونهالان است.

کرمی افزود: مدال هایی که در سطح استان گرفتم شامل 2 مدال برنز و 1 مدال طلا هست.

وی عنوان کرد: برای مسابقات کشوری وزن منهای  29 کیلوگرم را زدم.یکی از مدال برنز را در رده خردسالان درسال 1392 دریافت کردم و مدال طلا را در رده نونهالان در سال 1393 کسب کردم و دیگر مدال برنز را در رده نونهالان در سال 1394 گرفتم و الان برای مسابقات استانی انتخابی کشوری می خواهم در وزن منهای 32 کیلوگرم آماده می شوم.

وی در پایان بیان داشت: در حال حاضر برای لیگ کشوری در وزن منهای 37 کیلو گرم دعوت شده ام که ایشالله بتوانم نماینده خوبی برای استان کرمانشاه باشم و بتوانم برای کرمانشاه افتخار آفرین باشم.

این تکواندوکار نوجوانان کرمانشاهی در پایان گفت: از مسئولین کرمانشاه تقاضا دارم که به هیات تکواندوی استان بیشتر توجه کنند.

کد خبر : ۳۸۴۷۶۶