خبرگزاری کار ایران

در نشست هیات رئیسه هیات کاراته گیلان مطرح شد:

تصویب کلیات ایجاد پروژه تجهیز و احداث پایگاه علمی کاراته در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۶۲۴

نشست هیات رئیسه هیات کاراته گیلان به منظور بررسی و تصویب پایگاه علمی توسعه قابلیت‌های جسمانی و خلقیات روانی رشته کاراته و برنامه ریزی چشم انداز آینده کاراته گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا رسولی رئیس هیات کاراته استان گیلان در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه گذشته این هیات در حوزه های مختلف به برگزاری جام ستارگان کاراته به میزبانی هیات گیلان و همچنین برگزاری مسابقات کاراته آزاد در پیاده راه فرهنگی شهر رشت و با حضور و تماشای چند هزار نفری رشتوندان که برای اولین بار برگزار شد، گفت: هیات کاراته با 6 مدیریت و 24 کمیته تخصصی در حال فعالیت است که سعی شده ارتقا کیفی در سطح جامعه بزرگ کاراته گیلان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را در جهت اعتلای و تقویت هیات کاراته استان گیلان بکار بسته است، افزود: درصدد است با پشتیبانی و حمایت‌های همه جانبه از کاراته کاران گیلانی افتخار مدال آوری در المپیک و مسابقات آسیایی نصیب گیلان و خانواده بزرگ کاراته استان شود.

رسولی، اقدام امورات زیربنایی و درآمدزایی برای هیات کاراته استان و هزینه برای این ورزشکاران را در دستورکار این هیات بر شمرد و تصریح کرد: درصددیم تا آنچه را در توان داریم برای موفقیت جامعه کاراته بکار ببندیم.

نماینده رشت: رئیس هیات کاراته گیلان موفق عمل کرده است

در ادامه غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه هیات کاراته گیلان با تقدیر از عملکرد مدیریت کاراته گیلان و عملکرد موفق آن در ماه های اخیر افزود: باید تمام تلاش هیات در جهت خدمات مطلوب به کاراته کاران گیلان و برگزاری رویدادهای گوناگون این رشته در سطح استان و شهرستان رشت باشد.

وی حمایت همه جانبه خود در سطح استانی و ملی را از هیات کاراته گیلان اعلام و تصریح کرد: تمامی برنامه‌های توسعه ای و در دست اقدام باید در چارچوب قانون و نکات فنی آن بصورت کلمه به کلمه در کمیته‌های تخصصی بررسی شده و سپس جهت تصویب به هیات رئیسه ارائه شود.

وی افزود: باید اقدامات وسیع تری برای کاراته برنامه ریزی کنیم تا حضور موثرتری برای ورزش گیلان داشته باشیم.

جعفرزاده با بیان اینکه اخلاق حلقه مفقوده جامعه اسلامی ما است، گفت: باید در جامعه اخلاق را زنده نگه داریم و به جای تهمت زدن و سنگ اندازی درصدد رفع مشکلات و ایجاد فرصت های مناسب برای استان گیلان باشیم.

در پایان اعضای هیات رئیسه هیات کاراته از جمله مسعود رهنما مدیرکل سابق ورزش و جوانان گیلان، سعید حسنی پور و حامد زیکساری سایر اعضا به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز