خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر امورفرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران تاکید کرد:

لزوم برنامه ریزی مناسب برای استقرار مدل ایرانی اسلامی و ارزش‌های دینی در جامعه

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۴۳۹

مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب برای استقرار مدل ایرانی اسلامی و ارزش‌های دینی در جامعه تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا از ساری،عیسی قاسمی طوسی در حاشیه برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب  تحت عنوان 'صدفی برای مرواید' در ساری با اشاره به برپایی این نمایشگاه وبه تاثیرات آن در جامعه پرداخت و اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی موظف به نهادینه سازی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه پوشش ایرانی و اسلامی مختص زنان را به نمایش گذاشته است و اینکه حجاب برای مردان نیز تعریف شده است افزود: در اسلام به حجاب مردان نیز اشاره شده است اما متاسفانه در جامعه ما بخشی از مردان نیز پوشش آنان مناسب نیست.

مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: اساسا فرهنگ غرب چه برای زن و چه برای مرد بسیار حیا زدا است و طبیعتا این نوع پوشش با فرهنگ اصیل ما برای زنان و مردان همخوانی ندارد بنابراین هر چقدر این پوشش ها مناسب تر و عفیفانه تر باشد، جامعه عفیف تری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم ارزشهای دینی ما را هدف قرار داده و ما نیز با همین سبک باید از ارزشهایمان دفاع کنیم  افزود: مسأله حجاب که یک دستور دینی است از مسائل مهم جامعه ماست و با بسیاری از مسائل پیوند خورده و دارای ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

طوسی بر تلاش در راستای تقویت ارزش‌های دینی در جامعه تأکید کرد و گفت:  احیای ارزش‌ها و باورهای دینی و انقلابی که از نیاکان و ائمه به ما به ارث رسیده بایستی به خوبی محافظت کنیم و باید با برنامه‌ریزی مناسب برای استقرار مدل ایرانی اسلامی ارزش‌های دینی در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه هرگاه از ارزش های دینی خود فاصله گرفتیم دچار آسیب شدیم بنابراین حفظ ارزشهای دینی می تواند بهترین حربه برای مقابله با دشمنان باشد.

 به گزارش ایلنا، این نمایشگاه با 42 غرفه از تاریخ 19 تا 25 تیرماه از ساعت 10-13 و 17-22 در سالن فرهنگ و ارشاد عمومی ساری برای بازدید علاقمندان دایر است.و طرح تعویض چادر کهنه با چادر نو نخستین بار در این نمایشگاه انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز