خبرگزاری کار ایران

امضاء تفاهم نامه همکاری مبین وان و تاپ

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۹۱۶

تفاهم نامه و قرارداد همکاری فی ما بین شرکت مبین وان و شرکت تابان آتی پرداز (تاپ) صبح امروز امضا شد.

به گزارش ایلنا، جلسه امضا تفاهم نامه و قرارداد همکاری بین شرکت مبین وان و شرکت تابان آتی پرداز (تاپ) برگزار شد.

تفاهم نامه امضا شده آغازی برای حضور و مشارکت بین دو شرکت برای شناسایی فرصت های مشترک در بازار تلکام و پرداخت است که در نتیجه آن توسعه سرویس محتوای دیجیتال شرکت مبین وان با استفاده از ظرفیت اپلیکیشن تاپ صورت می گیرد.

گفتنی است طی این تفاهم نامه امکان تهیه سرویس های ارزش افزوده و خدمات بانکی برای مشترکین سرویس های ارزش افزوده نیز فراهم می شود.

مظفر پور رنجبر مدیرعامل شرکت داده پردازی پارسیان در ابتدا جلسه پس از اعلام حمایت همه جانبه و کامل از این تفاهم نامه و اولویت بالا، به جایگاه این تفاهم نامه اشاره و بیان کرد: انجام این تفاهم نامه فی ما بین شرکت مبین وان کیش و شرکت تابان آتی پرداز کاری بزرگ و قابل توجه به حساب می آید که با توجه به رویکرد گسترش فعالیت های شرکت تابان آتی پرداز این تفاهم نامه و حضور مبین وان در کنار تاپ برای حرکت های بزرگ موثر خواهد بود.

وی در ادامه با ابراز علاقه برای ورود به انجام این پروژه مشترک، گفت: ترند بازار کشور اقتضا میکند که ما در چند جهت یک تصمیم راهبردی بگیریم و بر اجرا آن مصمم باشیم.

مدیرعامل شرکت داده پردازی پارسیان اظهار کرد: در این مقطع انتخاب شرکاء مورد اطمینان مهم است و در این زمینه خوشحالم با مجموعه ای در حال امضا تفاهم نامه هستیم که بخشی از سهام خود را در اختیار مردم گذاشته و این یعنی سود و منفعت این تفاهم نامه مستقیم به مردم هم خواهد رسید و در نتیجه مردم شریک ما هستند.

پور رنجبر عنوان کرد: از نگاه ما شرکت تابان آتی پرداز آینده تجارت الکترونیک پارسیان و گروه داده پردازی پارسیان است چرا که تمامی فعالیت های اپلیکیشن بیس را متمرکز کردیم که در شرایط فعلی این شرکت اپلیکیشن تاپ را در مرحله اجرا دارد.

در ادامه  حسین بذرافشان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران به بیان تغییر رویکرد این شرکت اشاره و بیان کرد: با توجه به تغییرات انجام شده در هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مبین وان و رویکرد جدید شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران در تلاشیم این شرکت در آینده نزدیک در بازار نقش پررنگ تری را ایفا کند.

مدیرعامل شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران با فال نیک گرفتن امضا تفاهم نامه گفت: حضور در کنار تاپ برای گسترش فعالیت های کسب و کار را به این زودی ها متصور نبودیم و به طور قطع تفاهم نامه امروز تاثیرات مثبتی خواهد داشت و در آینده نزدیک باید قدم های بزرگتری با هم برداریم.

بذرافشان در توضیح دلایل امضا این تفاهم نامه گفت: تیم خوب مجموعه مبین وان یکی از نقاط قوت این شرکت به حساب می آید که پر قدرت به کار خود ادامه می دهند و به طور قطع یکی از شرکت های خوب شرکت الکترونیک مبین ایران به حساب می آید که امیدواریم با حضور شرکای استراتژیک بتوانند فعالیت های خودشان را هر روز گسترش بیشتر دهند.

حمیدرضا محمدی مدیرعامل شرکت تابان آتی پرداز (تاپ) یکی دیگر از سخنرانان این جلسه بود که در خصوص امضا تفاهم نامه گفت: پس از بررسی یک ماهه و برگزاری جلسات متعدد، تصمیم به ایجاد یک فرصت جدید گرفته شد تا در نتیجه آن به تفاهم نامه فی مابین تاپ و مبین وان رسیدیم.

مدیرعامل شرکت تابان آتی پرداز با بی سابقه خواندن توافقاتی از این دست گفت: برای نخستین  بار در ایران چنین توافقی در حال انجام است و با توجه به رویکرد رو به جلوی هر دو شرکت و بررسی های انجام شده میتوانیم در آینده ای نه چندان دور خبرهای خوبی را از ما حصل این تفاهم نامه اعلام کنیم.

در ادامه سید صابر امامی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مبین وان امضا تفاهم نامه را شروع یک حضور دانست و گفت: ما در ابتدای راه هستیم و با توجه به رویکرد توسعه خدمات میان افراد جامعه که در شرکت مبین وان سرلوحه امور قرارگرفته است قطعا در ادامه مسیر در کنار فعالیت های برنامه ریزی شده فی مابین تاپ و مبین وان این امر به نحو مناسبی برای مردم قابل لمس خواهد بود.

سید صابر امامی تصریح کرد: شرکت مبین وان مجموعه خوبی از تولید کننده محتوای دیجیتال را در کنار خود دارد و در طرف مقابل هم تاپ همین نقش را به شکل دیگری بازی می کند که از درگاه های بانکی نوع دیگری از این سرویس ها را در حال ارایه است.

مدیر عامل شرکت مبین وان تصریح کرد: از همین رو خواستیم فضای مطلوبی را فراهم سازیم که کاربران خدمات مبین وان و خدمات تاپ از ظرفیت های متقابل هم نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز