خبرگزاری کار ایران

پیام شورای اسلامی شهر کرج به مناسبت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۰۳۵

شورای اسلامی شهر کرج طی پیامی به مناسبت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، این هفته را به همه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، شورای اسلامی شهر کرج امروز 25 تیر طی پیامی به مناسبت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، این هفته را به همه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه تبریک گفت؛ متن پیام به شرح ذیل است:

جوامع در راه رسیدن به پیشرفت و توسعه مبتنی بر توانمندی نیروهای انسانی کارآمد، دلسوز و پیگیر، نیاز به دست های یاریگر و حمایت گری دارند که در دوران های مختلف از افراد حمایت کرده و مانع بروز آسیب های اجتماعی برای جلوگیری از آسیب زدن به ساختارهای اجتماعی شده و با خدمات خود نوعی دلگرمی را برای مردمان هر سرزمین فراهم آورند.

در این میان نام درخشان سازمان های بزرگی چون بهزیستی و تامین اجتماعی که به نوعی پشتوانه و تضمین کننده آینده ای روشن و پرامید برای بخش قابل توجه و قریب به اکثریت مردم ایران اسلامی هستند، به خوبی تلالو دارد.

سازمان تامین اجتماعی بر مبنای وظیفه ذاتی خود کار خدمت رسانی به قشری تلاشگر را بر عهده دارد و با وجود حجم بالای مراجعات مردمی، توانسته به درستی از عهده پاسخگویی به این نیازها و مطالبات برآید. در این مجال ضمن پاسداشت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی، به همت و تلاش تمامی دست اندرکاران خدوم سازمان تامین اجتماعی و نیز بهزیستی استان البرز و شهر کرج را ارج نهاده و تداوم توفیقات روز افزون آنها را آرزومندیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز