خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد:

خاموشی‌های بابرنامه در برخی از مناطق استان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۳۵۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای خاموشی‌های بابرنامه در برخی از مناطق استان در روز جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"داود راهزادی" در گفت‌وگو با روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز یکشنبه بیست‌وچهارم تیرماه جاری برنامه خاموشی اعمال شده باهدف مدیریت اضطراری در پیک بار در برخی از مناطق این استان اجرایی خواهد شد.

وی مناطق اعمال خاموشی در شهرستان گچساران را مربوط به مناطق سدچم شیر و پمپاژهای ماهور باشت از ساعت 11:50 دقیقه تا 16 و 17:10 دقیقه عنوان و اظهارداشت: در شهرستان بویراحمد نیز برخی از مناطق شهر یاسوج از جمله بلوار امت، محمودآباد، ابوذرها ، قسمتی از کاشانی ها و شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج در روز جاری از ساعت 11:50 دقیقه تا 14:50 دقیقه‌و 13:50 دقیقه تا 16:10دقیقه خاموشی‌های بابرنامه اعمال می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بخش مارگون بویراحمد نیز مناطق شهنیز ، جوبریز ، دلی گردو ، شبلیز و مورزرد زیلایی از ساعت 11:50 دقیقه تا 14:10 دقیقه خاموشی بابرنامه اعمال خواهد شد.

راهزادی از اعمال خاموشی بابرنامه در شهرک چرام، روستای فشیان و روستاهای مسیر گچساران در شهرستان چرام از ساعت 12:50 دقیقه تا 14:30 دقیقه هم در روز جاری خبرداد و خاطرنشان کرد: شهر باشت و حومه در شهرستان باشت نیز در روز جاری شاهد اعمال خاموشی بابرنامه از ساعت 14:30 دقیقه تا 15:30 دقیقه خواهد بود.

وی گفت: در ساعت 15:45 دقیقه تا 17:10 دقیقه نیز کلید فیدر پست 5082 بخش قلعه رئیسی شامل مناطق قلعه دختر، قلعه رئیسی، دیشموک و روستاهای تابعه در شهرستان کهگیلویه جهت اعمال خاموشی بابرنامه قطع و وصل می شود.

راهزادی تاکیدکرد که اگر مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد مصرف برق خود را مدیریت کنند شاهد اعمال خاموشی های بابرنامه در تابستان امسال نخواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان مصرف برق در این استان از 415 مگاوات گذشته که متاسفانه از رشد شش درصدی مصرف برق توسط مشترکین برق خبرمی دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، بیش از 246 هزار مشترک برق در این استان وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز