خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی شرکت برق استان اعلام کرد:

اجرای خاموشی‌های بابرنامه در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۱۴۶

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اعمال مدیریت اضطراری بار در شبکه در برخی ساعات پیک بار خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خاموشی‌های بابرنامه برق در این استان در ساعات پیک بار و در مناطق مختلف روزانه اجرا می شود.

براساس جدول ارائه شده، برق مناطق سدچشم شیر، شهرک صنعتی، پمپاژها و ابتدای کاید هوایی چهاربیشه دوم _ سپس تیغه ای باغ آزادگان شهرستان گچساران از ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه تا ۱۶ و ۱۷:۱۰ دقیقه قطع خواهد شد.

در بخش مارگون بویراحمد کلیدهوایی سرچال جوکار سیلاب کلوار و فیدر سرچنار از ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه تا ۱۳:۱۰ دقیقه و ۱۱:۵۰ دقیقه و ۱۴:۱۰ دقیقه نیز قطع می شود.

در شهرستان بویراحمد محدوده شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه تا ۱۶:۳۰ دقیقه نیز قطع خواهد شد.

در شهرستان دنا نیز روستاهای کره، گورگنجگون، روستای‌دهشیخ و پمپاژهای کشاورزی بدلیل تعمیرات شبکه‌ای از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه و ۱۷:۱۰ دقیقه قطع و وصل می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خانوشی های بابرنامه برق در استان شروع شده است.

مصرف برق در این استان از مرز ۴۱۵ مگاوات و رشد شش درصد مصرف گذشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز