خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

رشد 6 درصدی مصرف برق در استان/ شکسته‌شدن رکورد مصرف برق در تیرماه

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۰۹۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد 6 درصدی مصرف برق در این استان در سالجاری خبرداد و این میزان افزایش مصرف را برای ماه‌های آینده نگران کننده خواند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، داود راهزادی در نشستی با رسانه ها در یاسوج گفت: متاسفانه بدلیل گرمای زودرس و خشکسالی های چند ساله اخیر هم اکنون شاهد رشد 6 درصدی مصرف برق در این استان هستیم.

وی با بیان اینکه میزان‌مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد از مرز 400 مگاوات در تیرماه امسال گذشته است، اظهار داشت: این درحالی است که میزان مصرف برق در مردادماه سال گذشته به 400 مگاوات رسیده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین میزان مصرف برق در سال‌جاری را مربوط به شهرستان گچساران عنوان و خاطرنشان کرد: روند کنونی مصرف برق در این استان روند خوبی نیست.

راهزادی افزود: مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد روبه رشد بوده و اگر این روند ادامه پیدا کند بطور حتم شاهد اجرای خاموشی های بابرنامه خواهیم بود.

وی سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در کاهش مصرف برق را 30 مگاوات برشمرد و تصریح کرد: عاجزانه از مردم استان می خواهیم در ساعات پیک بار مصرف برق خود را مدیریت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: ساعات پیک بار مصرف برق در تابستان بین ساعات 13 تا 17 عصر است.

راهزادی باتاکید براینکه باتوجه به روند افزایشی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بدون شک شاهد خاموشی های بابرنامه خواهیم بود، اظهارداشت: مردم باید برق خود را در ساعات پیک بار مدیریت کرده تا شاهد به وجود نیامدن مشکل برای شبکه های توزیع برق نباشیم.

وی گفت: مصرف برق در زمان پیک بار بسیار مهم بوده و از تمام مشترکین می خواهیم به فکر مدیریت صرفه جویی در مصرف برق باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از همراهی کشاورزان و صنعتکارانی که در زمان ساعات پیک بار مصرف برق خود را مدیریت کرده‌اند، ادامه داد: مشوق‌های ویژه‌ای برای دارندگان تعرفه‌های کشاورزی و صنعتی که در دوران پیک بار همکاری با این شرکت داشته باشند در نظرگرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز