خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی:

مناطق‌مرزی از تسهیلات مالی ترکیبی بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۲۴۴

وزیر کار گفت: برای جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد فرصت‌های شغلی در مناطق‌مرزی، تسهیلات مالی ترکیبی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در آئین شروع احداث سه واحد صنعتی شیرآلات بهداشتی در گرمی مغان افزود: سیاست دولت در مناطق مرزی علاوه بر تامین امنیت، حفظ جمعیت ساکن در این مناطق، فراهم کردن رفاه اجتماعی و جلوگیری از مهاجرت با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در این مناطق است.

وی اضافه کرد: ایجاد و توسعه واحدهای صنعتی در مناطق مرزی از برنامه‌های دولت بوده و با تسهیلات ترکیبی و ارزان قیمت از صاحبان صنایع و سرمایه گذاران در این مناطق حمایت می‌شود.

وزیر کار با اشاره به شروع عملیات اجرایی سه کارخانه شیرآلات در شهرستان مرزی گرمی مغان بیان کرد: سیاست ایجاد خوشه تولید شیرآلات کشور در این شهرستان دنبال می شود و با تولید قطعات مختلف شیرآلات در هریک از واحدهای صنعتی ، محصولات با برند گرمی در آینده روانه بازار خواهد شد.

ربیعی بیان کرد: با احداث این سه کارخانه و نیز توسعه کارخانه شیرآلات قهرمان زمینه اشتغال یک هزار و 800 نفر در گرمی مغان فراهم می شود و این رقم برای یک منطقه مرزی کوچک رقم قابل توجهی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر به گرمی مغان همچنین از کارخانه تولید شیرآلات قهرمان بازدید کرده و در جریان توسعه این کارخانه با ایجاد 400 شغل جدید قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز