خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل مطرح کرد:

منطقه آزاد تجاری- صنعتی اردبیل دربرگیرنده هر سه شهرستان مغان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۶۶۴

استاندار اردبیل گفت: در صورت تصویب منطقه آزاد تجاری-صنعتی استان دربرگیرنده هرسه شهرستان مغان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در سفر به شهرستان گرمی در بازدید از ساختمان‌مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان دستورات لازم برای تجهیز و بهره برداری از این ساختمان در اسرع وقت را صادر کرد. 

وی از واگذاری یک و نیم هکتار زمین در شهرک صنعتی این شهر به سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای راه‌اندازی کارخانه شیرآلات بهداشتی خبرداد و گفت: مقدمات واگذاری محدوده ای در دریاچه گیلارلوی به سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث مجتمع خدماتی و گردشگری فراهم شده است. 

وی در ادامه در بازدید از طرح بازگشایی چهار راه گرمی دستور بررسی مجدد و ارائه راهکار جدید در خصوص راه اندازی این پروژه را صادر کرد.

استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از ساختمان گمرک آزادلو گفت: گمرک آزادلو از گذشته دور فعالیت داشته است ولی در حال حاضر شاهد معطل ماندن امکانات دولتی در این محل و فرسودگی ساختمان هستیم که باید موضوع هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود. 

بهنام جو افزود:با بازگشایی این گمرک زمینه رونق اقتصادی در منطقه مرزی موران و شهرستان گرمی فراهم شود. 

استاندار اردبیل در بازدید از نوارمرزی گرمی نیز به شایعات اخیردر خصوص حذف شهرستان گرمی از منطقه آزاد تجاری استان اشاره کرد و گفت:مسئولان ارشد استانی و مجمع نمایندگان استان به شدت در تلاشند تا در صورت تصویب  آزاد تجاری استان هرسه شهرستان گرمی، بیله‌سوار و پارس آباد در محدوده آن واقع شده باشند. 

استاندار همچنین در بازدید از گمرک و پایانه مرزی بیله سوار تاکید کرد: تصویب منطقه آزاد تجاری، شهرستان بیله سوار را در مسیر توسعه و رشد قرار خواهد داد .

وی از اختصاص ردیف بودجه مطالعات و اجراء به راه آهن مغان و پیگیری اجرایی شدن این طرح خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز