خبرگزاری کار ایران

نماینده بابل درمجلس:

حمایت ازحقوق حقه کارگران وظیفه ای همگانی است

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۳۴۵

نماینده مردم بابل درمجلس؛ کارگران را سرمایه های ارزشمند کشوروسربازان جان برکف جبهه های استقلال وخودکفایی توصیف کرد وگفت: حمایت ازکارگران، وظیفه ی همگان است .

به گزارش "ایلنا" از ساری؛  "حسین نیازآذری" در دیدار"نصرالله دریابیگی" نماینده کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران و جمعی از نمایندگان کارگری که به مناسبت هفته تامین اجتماعی صورت گرفت، جامعه کارگری را وفادارترین اقشاربه آرمانهای امام راحل ومقام معظم رهبری ومدافعان واقعی تولید توصیف کرد وگفت: برای رفع مشکلات کارگران آماده هرگونه اقدامی درمجلس هستیم .

این نماینده مجلس، تصریح کرد: مجلس ازبرنامه های دولت دربحث تولید واشتغال زایی حمایت کرده واین روند ادامه خواهد داشت واگرنمایندگان به هردلیلی ازوزیرتعاون وکار ورفاه اجتماعی سوال می پرسند وایشان را به صحن مجلس دعوت می کنند؛ هدف پیگیری مطالبات به حق کارگران وبازنشستگان وبیمه شدگان است.

وی با اشاره به مشکل بیکاری جوانان دراستان مازندران گفت: انتظار داریم وزیران مرتبط با حوزه اقتصاد وصنعت وشخص وزیرتعاون وکار تلاش خود را برای پیگیری مشکل بیکاری مضاعف نموده وشبانه روزمجاهدت نمایند تا بیکاری به طور ریشه ای حل وفصل شود.

نماینده مردم بابل درمجلس؛ گفت: مسئولان کشوری واستانی  به جای این که به حاشیه بروند واین و آن را مقصراشتغال زایی وتولید معرفی کنند، به دورازهرگونه جناح بندی وحزب بازی درفکرحل معضل بیکاری ورونق بخشی به اقتصاد کشور باشند.

وی با اشاره به برداشت 1.5 میلیارد دلارازصندوق توسعه ملی برای اشتغال زایی توسط دولت اذعان کرد: وظیفه نمایندگان مجلس نظارت برعملکرد دولت ووزیران است وما با هیچ کس شوخی نداشته وتعامل به مفهوم آنچنانی نخواهیم داشت.

وی درپایان درباره مسایلی که درحوزه تامین اجتماعی می گذرد وبه دغدغه کارگران تبدیل شده گفت: آماده ایم به نمایندگی از سوی کارگران ، مطالبات آنان را درتامین اجتماعی و وزارت تعاون پیگیری نماییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز