خبرگزاری کار ایران

روز گذشته؛

غریب‌آبادی اعتبارنامه خود را تقدیم مدیرکل یونیدو کرد

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۰۶۶

سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در دیدار با مدیرکل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد اعتبارنامه خود را تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا، کاظم غریب‌آبادی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با لی یونگ، مدیرکل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این ملاقات که به منظور ارائه اعتبارنامه سفیر و نماینده دائم جدید کشورمان انجام شد، لی یونگ گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری با اهمیت در منطقه بوده و در سطح بین‌المللی از جایگاه مناسبی برخوردار است.

وی اضافه کرد که جمهوری اسلامی ایران همواره برای یونیدو بسیار مهم تلقی شده و روابط فیمابین هم‌‌‌‌اکنون در سطح بسیار خوبی قرار دارد، که درصدد توسعه و ارتقای آن نیز هستیم. 

سفیر و نماینده دائم ایران افزود: یونیدو مهمترین سازمان در امر توسعه صنعتی کشورها و رسیدن به توسعه پایدار است. 

غریب‌آبادی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره از نقش این سازمان در سطح جهانی حمایت کرده است.

نماینده دائم کشورمان با اشاره به اسناد بالادستی که بین طرفین به امضاء رسیده است، اظهار داشت: دو طرف سال‌ها است در زمینه اجرای پروژه‌‌‌های مشترک با یکدیگر همکاری کرده و این روابط دائما در حال توسعه و ارتقاء است.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی از همکاری‌‌‌‌‌ها با یونیدو خرسند بوده و همچنان به حمایت و همکاری‌های مشترک خود با این سازمان ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز