خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

تقدیم اعتبارنامه سفیر و نماینده دائم جدید ایران در وین به مدیرکل سازمان مل

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۱۲۳

سفیر و نماینده دائم جدید جمهوری اسلامی ایران در دفتر سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌‌‌المللی مستقر در وین پیش از ظهر امروز در ملاقات معارفه با مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین اعتبارنامه خود را به وی تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا،  کاظم غریب‌‌آبادی در این ملاقات ضمن اشاره به اولویت‌‌‌‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات کشورمان در زمینه‌‌‌های مختلف و از جمله مقابله با قاچاق مواد مخدر و جرائم سازمان‌‌‌‌یافته بر توسعه و تقویت هرچه بیشتر روابط و تعاملات میان جمهوری اسلامی ایران و دفتر سازمان ملل در وین تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی به عنوان کشوری مستقل و برخوردار از ظرفیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های وسیع و متنوع همواره در صف مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر قرار داشته است، اظهار داشت: ایران علیرغم ناملایمات و مساعدت‌‌‌های اندک بین‌‌‌المللی تاکنون هزینه‌‌‌های مادی و معنوی بسیاری را در این زمینه متحمل شده است که نتایج آن برای کل منطقه و جامعه بین‌‌‌المللی اثرگذار و مثبت بوده است.

سفیر و نماینده دائم جدید ایران در دفتر سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌‌‌المللی مستقر در وین همچنین ضمن تاکید بر ضرورت تقویت چندجانبه‌‌‌گرائی در عرصه بین‌‌‌المللی و اهتمام جمهوری اسلامی ایران در این زمینه رویکردهای مبتنی بر یکجانبه‌‌‌گرائی را تقبیح و خواستار ارتقای تعاملات موجود و اجرای هرچه بیشتر برنامه مشترک همکاری میان طرفین شد. 

یوری فدوتف نیز در این ملاقات ضمن ابراز خشنودی از انتصاب غریب‌‌‌‌آبادی به عنوان نماینده دائم جدید کشورمان در وین و خوش‌‌‌آمدگوئی به وی فعالیت‌‌‌های کشورمان در زمینه مقابله با قاچاق مواد مخدر و مقابله با جرائم سازمان‌‌‌یافته را ستود و برای گسترش همکاری‌‌‌ها در زمینه‌‌های مختلف اعلام آمادگی کرد. 

وی افزود: ایران کشوری مهم و تاثیرگذار به شمار رفته و فعالیت‌‌‌های آن نقش مهمی در پیشبرد فعالیت‌های جهانی مقابله با مواد مخدر و جرائم سازمان‌‌‌‌یافته ایفا کرده است.

مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین همچنین برای نماینده دائم جدی کشورمان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز