خبرگزاری کار ایران

معاون هنری ارشاد:

بهسازی موزه‌ی هنرهای معاصر باید سرعت گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۴۲

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روند بهسازی موزه هنرهای معاصر بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سیدمجتبی حسینی، صبح شنبه 16 تیرماه از روند بازسازی موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کرد و با مسوولان شرکت‌های مجری و مشاور بهسازی موزه، گفت‌وگو کرد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از موزه هنرهای معاصر تهران گفت: موزه هنرهای معاصر جایگاه مهمی در هنر جامعه دارد و براساس ضرورت، طرح بهسازی موزه شکل گرفت و با در نظرگرفتن اصول تخصصی و مشخصه‌های موزه هنرهای معاصر تهران، بازسازی انجام می‌شود. با توجه به نقش موزه هنرهای معاصر تهران در فضای هنر و برای فعالیت آن، ضرورت دارد سرعتِ انجام بهسازی هم مورد توجه قرار گیرد تا دوباره فعالیت موزه آغاز شود.

حسینی همچنین گفت: گروهی از متخصصان حوزه معماری، مرمت و هنرمندان به عنوان گروه مشورتی نیز روند بهسازی را نظارت می‌کنند و به طور مستمر این روند را دنبال می‌کنند.

بهسازی موزه‌ی هنرهای معاصر باید سرعت گیرد

مسعود معمار (سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) نیز در این بازدید، از روند بهسازی گزارش داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی، عایق‌های حرارتی و رطوبتی پشت بام‌ها در حال انجام است و سه گالری موزه را هم از نظر ایمنی، حریق و ... آماده و مجهز کرده‌ایم تا آثار گنجینه به این گالری‌ها منتقل شود و بهسازی موزه آغاز شود سپس فضای برودتی و حرارتی گنجینه تفکیک شود.

همچنین در این بازدید، محسن عقابی _ مجری طرح بهسازی موزه هنرهای معاصر تهران _ و احمد طالبی نژاد _ مشاور طرح بازسازی موزه _ نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های بعدی بهسازی موزه را ارائه کردند.

معاون امور هنری، از گالری‌ها، پشت بام و سایر بخش‌های موزه هنرهای معاصر تهران با همراهی مرتضی باقرنژاد، امین مویدی اصفهانی، مجید ملانوروزی و علی محمد زارع _از مدیران معاونت امور هنری _ بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز