خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار کرج مطرح کرد:

تاکید بر اشتغال و بیمه روستایی و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۱۸۸

معاون هماهنگى امور عمرانى فرماندار ویژه شهرستان کرج در همایش تجلیل از دهیاران بر اشتغالزایی و بیمه روستایی و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، هومن قدوسی در همایش دهداران که صبح امروز در فرمانداری کرج برگزار شد، با اشاره به پروژه هاى عمرانى که با تعامل مثبت باید در راستای رفع مسائل، حل شود در ارتباط با اشتغالزایی، اظهار داشت: لازم است در بحث اشتغال روستایى با اقدامات بیشترى، کار صورت گیرد و از سرمایه گذاران استفاده بهینه شود تا ضمن درآمدزایى براى روستا اشتغال نیز ایجاد شود.

معاون فرماندار، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشترین آمار مرتبط با حوادت غیر مترقبه را داریم، بیمه روستایى در روستاهاى جاده چالوس در اولویت ما هستند.

وى با اشاره به مشکلات موجود در خصوص ساخت و سازهاى غیرمجاز، ادامه داد: مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز از وظایف ذاتى دهیاران محسوب مى شود و تمامى گزارش ها در خصوص این موضوع باید به فرماندارى ارائه شود.

قدوسی به بیان اینکه هر ساخت و سازى باید با نشانى و آدرس، اعلام شود تا بازرسان برای رسیدگى به مسئله اعزام گردند، اضافه کرد: دهیار نماینده اى در روستا است که در زمان بروز حوادث به مدیریت شهرستان یعنى فرماندارى باید گزارش دهد تا اقدامات لازم ارائه شود.

معاون فرماندار کرج، تاکید کرد: پیگیرى و جلوگیرى از این اقدام وظایف اصلى دهیاران است لذا در خارج حریم روستا باید اطلاع رسانى از سوى دهیار صورت گیرد.

قدوسی با یادآوری دستورالعمل آب شرب روستا، گفت: کسى که در تحویل آب، مشکل بوجود آورد، مجرم معرفى شده بنابراین باید مکاتبات ادارى براى سلسه مراتب ادارى طى شود تا با مشکلات متعدد رو به رو نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز