خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبرداد:

اتمام فاز اول منطقه ویژه اقتصادی بانه تا پایان آبان ماه امسال

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۱۱۷

معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: فاز اول منطقه ویژه اقتصادی بانه به مساحت ۳۵هکتار تا پایان آبان‌ماه امسال تکمیل و آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران بانه‌ای می‌شود.

به گزارش ایلنا، صادق نجفی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بانه با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در زمینه تولید و اشتغال پایدار در منطقه و همچنین معافیت گمرکی مواد اولیه وارداتی و تخفیف های قانونی در زمینه صادرات تولیدات مناطق ویژه اقتصادی، افزود: ایجاد زیرساخت ها و احداث بخش های مختلف این پروژه مهم نیز به طور همزمان اجرا خواهد شد.

 گفتنی است؛ منطقه ویژه اقتصادی بانه به مساحت ۸۵ هکتار در زمینی به مساحت ۱۰۲ هکتار و در اراضی ملی روستای ولی آباد در مسیر جاده بانه-سیرانبند احداث می شود و از جمله مهم ترین زیرساخت های آن تاکنون اتمام خط انتقال برق و آغاز محوطه سازی آن بوده و در آینده نزدیک گازرسانی به این طرح نیز آغاز خواهد شد.

اجرای کامل خط انتقال برق، احداث منبع ذخیره آب ۱ هزار متر مکعبی، آغاز عملیات حصارکشی (دیوار) محوطه به طول بیش از ۸ هزار متر و حجم قابل توجه عملیات خاکبرداری و خاکریزی، از جمله اقداماتی است که سیمای این منطقه ویژه را دگرگون کرده و به روند اجرای عملیات آن شتاب بیشتری داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز