خبرگزاری کار ایران

هیأت وزیران با تأیید سازمان برنامه و بودجه تصویب کرد:

اختصاص ده هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای رفع تنش آب شرب در مناطق بحرانی کشور

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۰۶۳

هیأت وزیران به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور، با اختصاص ده هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به‌منظور رفع تنش آب شرب در مناطق بحرانی کشور موافقت کرد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، این تصویبنامه از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور برای اجرا به وزارتخانه‌های کشور، امور اقتصادی و دارایی، نیرو، جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.

این تصویبنامه با شماره ۴۲۵۹۰ت ۵۵۵۰۱هـ صادر شده و توزیع اعتبارات در ۲۱ استان کشور و بین شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی در سال ۱۳۹۷ انجام می‌پذیرد. این اعتبارات برای اقدامات مرتبط به‌منظور مقابله با خشکسالی در سال‌جاری تصویب شده است. متن آن به این شرح است:

هیأت وزیران در جلسه ۳/ ۴/ ۱۳۹۷ به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱- مبلغ ده هزار و دویست میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۲۰۰ر۱۰) ریال از محل اعتبارات ماده (۱۰) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده (۱۲) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور (به نسبت مساوی)، موضوع بند (م) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲)- مصوب ۱۳۹۳- به‌منظور رفع تنش آب شرب در مناطق بحرانی که تأیید شده به مهر دفتر هیأت دولت است، در اختیار دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

۲- هرگونه تغییر یا اصلاح در جداول یادشده در سقف اعتبارات هر استان با تأیید و ابلاغ سازمان برنامه و بودجه کشور امکان‌پذیر است.

۳- دستگاه‌های اجرایی موظفند گزارش عملکرد اعتبارات یادشده را در پایان هر ماه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز