خبرگزاری کار ایران

تجمع دوباره کارگران «تولی‌پرس» و «بسته‌بندی البرز»

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۸۶۴

نزدیک به ۵۰۰ نفر از کارگران دو‌کارخانه «تولی‌پرس» و «بسته‌بندی البرز» صبح امروز برای سومین بار در هفته جاری در اعتراض به ادامه بی‌پاسخ ماندن خواسته‌های صنفی خود، در محوطه کارخانه تجمع کردند.

یکی از کارگران دو کارخانه تولی‌پرس و بسته‌بندی البرز درباره تکرار اعتراض صنفی خود و همکارنش به خبرنگار ایلنا گفت: ۵۰۰ کارگر که در این دو واحد تولیدی مشغول کار هستند به دلیل اختلال در روند فعالیت این واحد تولیدی و در نتیجه تهدید امنیت شغلی‌شان همچنان نگرانند.

او در تشریح مشکلات شرکت تولی‌پرس و و نیز شرکت بسته‌بندی البرز گفت: یکی از شرکت‌های طرف قرارداد از مدتی قبل بابت طلب مالی خود از مراجع قضایی حکم توقیف اموال این دو کارخانه را دریافت کرده و در حال حاضر با پلمب درهای انبار، در روند فعالیت این دو واحد تولیدی اختلال ایجاد شده است.

او گفت: طی روزهایی که کارگران با تجمعات اعتراضی سعی در نگه داشتن اموال و تجهیزات محل کار خود داشتند؛ با توافقی که بین مدیران شرکت و مسئولان شهرستانی منعتقد شد، قرار بود دو شرکت تولی‌پرس و بسته‌بندی البرز به فعالیت تولیدی خود ادامه دهند اما با گذشت چند روز هنوز این امکان فراهم نشده و بلاتکلیفی یکماهه کارگران ادامه دارد.

این کارگر معترض در پایان گفت: از مسئولان بالادستی ازجمله استانداری می‌خواهیم که صدای ما کارگران «تولی‌پرس» و «بسته‌بندی البرز» را بشنوند و برای مشکلات ما چاره‌ای بیندیشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز