خبرگزاری کار ایران

تعویق عرضه حواله‌های پیش فروش سکه در بورس

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۵۶۲

عرضه حواله‌های پیش فروش سکه که قرار بود از امروز در بورس فراهم شود، اجرایی نشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از صدا و سیما، یک منبع آگاه درباره عرضه نشدن حواله‌های پیش فروش سکه در بورس، گفت: بانک مرکزی برای عرضه این حواله‌ها با ابهاماتی روبرو است و عرضه این حواله‌ها را به زمان دیگری موکول کرده است.

وی ادامه داد: سازوکار این اقدام به طور کامل در بورس فراهم شده است.

از سویی دیگر، با توجه به نوسانات بازار سکه و طلا، قرار بود بانک مرکزی با همکاری سازمان بورس اوراق و بهادار در اقدامی جدید امکان عرضه تمامی حواله‌های پیش فروش شده سکه را در بورس فراهم کند.

طرح پیش فروش سکه از بهمن ماه پارسال تا اواسط اردیبهشت سال جاری در حالی در راستای ایجاد تعادل قیمت سکه توسط بانک مرکزی انجام شده که بر اساس این طرح ۷.۶میلیون سکه پیش فروش شد.

در این راستا با توجه به تداوم التهابات فعلی بازار سکه طلا، بانک مرکزی با همکاری سازمان بورس اوراق و بهادار قرار بود از امروز (یکشنبه ۱۰تیرماه) در اقدامی جدید امکان عرضه تمامی حواله‌های پیش فروش شده را در بورس فراهم کند که با این کار ضمن پاسخگویی به عطش متقاضیان و متعاملین سکه طلا، انتظار می رود این اقدام موجب تحرک‌بخشی سمت عرضه بازار شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز