خبرگزاری کار ایران

رییس اسبق اتحادیه طلا وجواهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

در صورت ادامه اعتصاب کارگران متضرر می‌شوند/ نابسامانی امروز ناشی از اظهارات متناقض مسئولان است/امروز مبنای قیمت‌‌گذاری سکه و طلا حدس و گمان است

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۵۷۸

رییس اسبق اتحادیه طلا وجواهر تهران با تاکید بر اینکه وضعیت را دولت باید به ثبات برساند، گفت: مردم نمی‌توانند در این خصوص اقدامی کنند، هر روز سخنگوی دولت یک نظر دارد و آقای روحانی و سایر مدیران و رییس بانک مرکزی حرف‌های مختلفی ‌می‌زنند و این‌ ناهماهنگی‌ها این شرایط را بوجود آورده است زیرا نظر ثابتی وجود ندارد.

احمد وفادار، رییس اسبق اتحادیه طلا وجواهر تهران در گفت‌وگو با‌ خبرنگار اقتصادی ایلنا در پاسخ به این پرسش که نوسان قیمت سکه و طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟ اظهار داشت: هم اکنون شرایط به گونه‌ای است که هیچ‌کس نمی‌تواند نرخ دقیقی از قیمت طلا وسکه در بازار ارائه دهد.

وی افزود: بیشتر قیمت‌گذاری‌ها با حدس و گمان است و قیمت‌ها حدودی هستند مثلا عنوان می‌شود قیمت سکه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است اما کسی در بازار فروشنده نیست زیرا نمی‌دانند در صورت فروش روز شنبه قیمت این سکه چه میزان خواهد شد.

وفادار با بیان اینکه یک نوع نابسامانی در نرخ گذاری‌ها بوجود آمده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود کسی نمی‌داند در صورت فروش آیا می‌تواند جنس فروخته شده را جایگزین کند یا خیر، طی یک ماه گذشته همکاران ما زمانی که جنسی را فروخته‌اند نتوانسته‌اند مجدد آن را با همان قیمت خریداری کنند.

وی گفت: فردی که سکه را ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته نتوانسته همان راجایگزین کند و برای تهیه آن دوبرابر هزینه کرده است.

وفادار با تاکید بر اینکه وضعیت را دولت باید به ثبات برساند، گفت: مردم نمی‌توانند در این خصوص اقدامی کنند، هر روز سخنگوی دولت یک نظر دارد و آقای روحانی و سایر مدیران و رییس بانک مرکزی حرف‌های مختلفی ‌می‌زنند و این‌ ناهماهنگی‌ها این شرایط را بوجود آورده است زیرا نظر ثابتی وجود ندارد.

وی گفت: امیدوارم از روز شنبه طلافروشی‌ها فعالیت خود را مجددا ادامه دهند چرا که در این شرایط کارگران بیشترین آسیب را دیده و متضرر می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز