خبرگزاری کار ایران

اپلیکیشن جامع کافه‌داران به زودی رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۴۸۵

کیانی گفت: برای فضای کافه از یک اپلیکیشن جامع در مردادماه رونمایی خواهیم کرد که خدمات کافه‌دار و کاربر را در نظر می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، نشست خبری اولین نمایشگاه صنعت غذایی ایران هورکا امروز یکشنبه ۱۰ تیر با حضور مسئولین برگزاری نمایشگاه اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد.

در این نشست امین کیایی عضو هیئت مدیره برگزاری نمایشگاه صنعت غذایی ایران هورکا اظهار کرد: اولین نمایشگاه صنایع غذایی ایران که با نام هورکا که از اصنافی مانند هتل، رستوران، کافه و صنایع و تجهیزات مورد نیاز این سه بخش شکل گرفته در دست برگزاری است.

وی افزود: همراهی این سه بخش باهم می‌تواند بازار را رونق داده و شرایط اقتصادی را بهتر کند آنچه ما در صنعت هتل با آن روبرو هستیم مانند تجهیزات آشپزخانه و مبلمان در رستوران و کافه و همین عوامل در هتل‌داری باهم مشترک هستند که تمام آنها در یک نمایشگاه گرد هم می‌آیند.

کیانی در ادامه تصریح کرد:‌ واسطه‌گری در فضای اقتصادی بسیار زیاد است و مشکلات اصلی و فعلی ما هم از اقتصاد رانتی و دستوری شکل گرفته که این نمایشگاه واسطه‌ها را کنار خواهد زد و برندها می‌توانند آخرین تکنولوژی جهانی را در این نمایشگاه عرضه کنند.

وی در رابطه با حضور سرمایه‌داران در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: دست سرمایه‌گذاران در این نمایشگاه باز است و می‌توانند حضور داشته و بازار را بشناسند تکنولوژی و زیرساخت مانند فضای مجازی و استارت‌آپ‌ها برای ما اهمیت دارند. برای فضای کافه از یک اپلیکیشن جامع در مردادماه رونمایی خواهیم کرد که خدمات کافه‌دار و کاربر را در نظر می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در بحث‌هایی مانند لبنیات شیرینی و صنعت پروتئین که به عنوان متریال مصرفی در کافه‌ها و هتل‌ها استفاده می‌شود هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم در حوزه هتلداری و گردشگری سعی شده در این نمایشگاه از ظرفیت‌های این عرصه استفاده کرده و این ظرفیت‌ها را معرفی کنیم.  

کیانی در رابطه با نشریات تخصصی تشریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‌ای برای نشریات تخصصی اصناف و فضای رسانه‌ای لحاظ کرده‌ایم این نمایشگاه در برج میلاد برگزار خواهد شد که ظرفیت حضور مخاطبان بالایی را دارد. در این نمایشگاه گالری عکس، نقاشی و هنرهای تجسمی هم راه‌اندازی خواهد شد تا امروز ۳۰ برند داخلی در نمایشگاه حضور دارند هر نمایشگاه برای برگزاری سه نهاد دارد که اتاق اصناف، مکان برگزاری و اماکن را شامل می‌شود. ما مجوز برگزاری نمایشگاه را از اتاق اصناف گرفته‌ایم و همه چیز به صورت قانونی انجام می‌شود.

وی افزود: با ظرفیت و تعداد شغلی که در فضای مجازی وجود دارد ما یک ظرفیت نهفته شغلی داریم که واسطه‌ها و قوانین مالیاتی را حذف می‌کند ما با بخش گردشگری وارد مذاکره شده‌ایم و سعی شده تا با حدود ۶۰ درصد از مراکز گردشگری همکاری کنیم. تاکنون تعرفه‌هایی که برای برندهای داخلی و خارجی در نظر گرفته شده، برندهای داخلی ۳۰ درصد پایین‌تر از برندهای خارجی تعرفه پرداخت می‌کنند و اگر در نمایشگاه کالاهای داخلی بتوانند فضای نمایشگاه را پر کنند فضا را رایگان در اختیار آنها می‌گذاریم.

گفتنی است؛ این نمایشگاه ۱۶ تا ۱۹ مردادماه ۹۷ در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز