خبرگزاری کار ایران

آغاز اعزام‌ زائران حج تمتع از ۲۷ تیرماه

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۷۴۸

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت تاکید کرد: اطلاعات زایران برای صدور ویزای الکترونیکی به درستی وارد شود.

به گزارش ایلنا، محمد آزاد در نشست کارشناسی اخذ روادید الکترونیکی حج تمتع ۹۷ و در جمع نمایندگان صدور روادید الکترونیکی زایران حج تمتع ۹۷ در استان‌ها اظهار کرد: دست اندرکاران ورود اطلاعات زایران در سامانه مسار وزارت حج عربستان صدور ویزای الکترونیکی حج تمتع ۹۷، باید این اطلاعات را با سرعت و با دقت وارد کنند.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات حج تمتع. ۹۶ ویزای الکترونیکی در اختیار زائران قرار گرفت که تجربه‌ای بسیار مثبت و مناسب در حج تمتع بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه نام و اطلاعات زائران باید صحیح وارد شود، گفت: در صورت ورود اطلاعات نادرست برای ویزای الکترونیکی، امکان جبران وجود نخواهد داشت.

آزاد تاکید کرد: کار ثبت اطلاعات و صدور روادید الکترونیکی باید به صورت تمام وقت انجام گیرد و این رویکرد برای تسهیل امور زایران قابل تقدیر است.

وی افزود: اعزام‌های حج تمتع ۹۷ در تاریخ ۲۷ تیرماه انجام می‌گیرد و عوامل ستادی نیز زودتر اعزام می‌شوند که ویزای این عزیزان و زایران باید در زمان مقتضی تهیه و تحویل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز