خبرگزاری کار ایران

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت خبر داد؛

قرارداد ۹۰ درصد مسکن حج تمتع سال آینده منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۸۱

در استانهای تهران، قم، البرز و قزوین از ۱۸ بهمن ثبت نام اینترنتی آغاز می‌شود و سایر استان‌ها نیز ظرف ۳ روز آینده از زائران تمتع سال جاری ثبت نام خواهند کرد.

ایلنا: معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: قرارداد ۹۰ درصد کل مسکن تمتع سال جاری منعقد شده و ساختار کاروان‌ها و مجموعه‌های استقرار زائران نیز در حال نهایی شدن است.

به گزارش ایلنا، " ناصر خدرنژاد "، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: تا کنون ۱۵۸ هزار نفر برای اخذ ویزای عمره معرفی شده‌اند و ۴۸ هزار نفر نیز برای انجام عمره به عربستان اعزام شده‌اند.

وی زمان ثبت نام از زائران تمتع سال جاری را ۱۸ بهمن اعلام کرد و افزود: در استانهای تهران، قم، البرز و قزوین از ۱۸ بهمن ثبت نام اینترنتی آغاز می‌شود و سایر استان‌ها نیز ظرف ۳ روز آینده از زائران تمتع سال جاری ثبت نام خواهند کرد.

خدرنژاد افزود: قرارداد ۹۰ درصد کل مسکن تمتع سال جاری منعقد شده و ساختار کاروان‌ها و مجموعه‌های استقرار زائران نیز در حال نهایی شدن است.

شایان ذکر است، اعزام‌های مرحله نخست عمره مفرده جاری از ۲۶ آذر ماه آغاز شده و تا هفتم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت در عمره جاری بیش از ۸۵۰ هزار زائر ایرانی در قالب پنج هزار کاروان به زیارت خانه خدا مشرف می‌شوند.

یادآوری می‌شود، روز ۲۹ دی ماه(۱۷ ربیع‌الاول) پیش‌آگهی ثبت‌نام حج تمتع در کاروان‌ها اعلام خواهد شد و ثبت‌نام در کاروان‌ها نیز از ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه یعنی دو ماه و نیم زود‌تر از سال گذشته آغاز می‌شود و از نیمه دوم شهریور ماه نیز اعزام زائران حج تمتع انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز