خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم یادواره شهید فیاض‌بخش و بزرگداشت دیگر شهدا و جانبازان فاجعه هفتم تیر

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۳۵۲

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تمامی اقدامات توانبخشی، مددکاری، مشاوره و مواردی که امروزه به عنوان مسئولیت اجتماعی در دنیا مطرح شده است در سال ۱۳۵۹ توسط شهید فیاض بخش طراحی و تقدیم دولت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی (رئیس سازمان بهزیستی کشور) در مراسم یادواره شهید فیاض بخش و بزرگداشت دیگر شهدا و جانبازان فاجعه هفتم تیر که در سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، گفت: تلاش دولت تلاش یازدهم این بود که در قانون برنامه ششم توسعه، به صورت یک تبصره از ماده ۷۹ تا ۱۰۲ احکام، آرمان ها و اقدامات مدنظر شهید فیاض بخش را در راستای رسیدگی به مشکلات  افراد بی پناه و آسیب دیده عملیاتی کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه این واقعه جلوه بارزی از رویارویی نور با ظلمت است، تاکید کرد: شهادت این عزیزان یک چراغ هدایت و شمع روشنی برای نهادینه کردن و تحقق بخشیدن انقلاب اسلامی بوده است، شهید بهشتی رأس شهدای هفتم تیر است،اودر شورای انقلاب، تدوین قانون اساسی، رسوایی جریان انحرافی و در برپایی و تجدید ساختار نظام قضائی کشور نقش به سزایی داشت.

بندپی، در پایان با اشاره به اقدامات متفکرانه شهید فیاض بخش در راستای رسیدگی به مشکلات  افراد بی پناه و آسیب دیده، یادآور شد: تمامی اقدامات توانبخشی، مددکاری، مشاوره و مواردی که امروزه به عنوان مسئولیت اجتماعی در دنیا مطرح شده است در سال ۱۳۵۹ توسط این شهید طراحی و تقدیم دولت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز