خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

هیات امنا، رئیس سازمان و شورای نظارت به‌عنوان ارکان اصلی صداوسیما تعیین شدند

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۲۶۸

از این پس اعضای هیات امنای صداوسیما توسط مقام معظم رهبری و از میان شخصیت‌های حقیقی و حقوقی انتخاب و منصوب می‌شوند.

فاطمه ذوالقدر (نماینده مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تعیین ارکان سازمان صداوسیما در آخرین جلسه این کمیسیون گفت: عصر روز گذشته یکشنبه سوم تیر ماه مواد ۵ و ۶ از طرح اداره نظارت بر سازمان صداوسیما بررسی و تصویب شد و براساس این ماده هیات امنا، رئیس سازمان و شورای نظارت به عنوان ارکان صداوسیما تعیین شدند.

 وی ادامه داد: هیات امنای  سازمان صداوسیما از میان ۵ نفر از افراد حقیقی یا حقوقی توسط مقام معظم رهبری و برای مدت ۵ سال انتخاب و منصوب می‌شوند.

ذوالقدر گفت: شرح وظایف و جزئیات فعالیت هیات امنا در جلسه بعدی کمیسیون فرهنگی مجلس روز سه‌شنبه (۵ تیر ماه) بحث و بررسی می‌شود.

 وی افزود: همچنین در این جلسه درباره تعریف صوت و تصویر فراگیر بحث و مشخص شد که صوت و تصویر فراگیر عبارت است از محتوای صوتی و تصویری که به صورت گسترده و یکسویه و بدون الزام به شناسایی مخاطب از طریق فرستنده‌های امواج رادیویی یا شکبه‌های کابلی ماهواره‌ای و اینترنتی توزیع می‌شود یا قابلیت توزیع دارد و همچنین محتوای مربوطه زنده بوده یا دارای جدول پخش زمانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز