خبرگزاری کار ایران

عسکری به ایلنا خبرداد:

انجام 485 عملیات توسط آتش‌نشانی کرمان در خردادماه/ 66 نفر نجات یافتند

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۵۱۸

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انجام 157 مورد عملیات اطفای حریق و 310 مورد عملیات امداد و نجات به دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان در خردادماه سال جاری خبر داد.

 علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در خردادماه در مجموع 157 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاد که از این تعداد 69 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 17 مورد مربوط به وسایل نقلیه، 34 مورد مربوط به منازل مسکونی، 15 مورد مربوط به جنگل و درختان و 15 مورد مراکز تجاری بوده است. 

وی همچنین از انجام 310 مورد عملیات امدادو نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد 42 مورد زندگی حیوانات خطرناک و آزاردهنده، 186 مورد زندگی مارهای سمی و غیرسمی، 24 مورد چیدن حلقه و قفل، 20 مورد امداد آسانسور، 18 مورد امداد تصادفات خودرویی، دو مورد سقوط از ارتفاع، یک مورد امداد و نجات سقوط در چاه و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است. 

وی اظهار داشت: در مجموع این عملیات‌ها 66 نفر از شهروندان نجات یافتند، 19 مورد مجروح شدند و متاسفانه دو نفر فوت کردند. 

وی خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد 154 نفر از شهروندان و دانش آموزان آموزش‌های آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز