خبرگزاری کار ایران

پیام شورای اسلامی شهر کرج به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۴۴۱

شورای اسلامی شهر کرج با صدور پیامی یاد و خاطره شهید گرانقدر آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل را گرامی داشت و فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به مسئولان و دست‌اندرکاران این حوزه تبریک گفت.

به گزارش ایلنا در پیام شورای شهر کرج که به مناسبت هفته قوه قضاییه، صادر شده، آمده است:

«قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات مقام عظمای ولایت به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

بی گمان کار و تلاش در دستگاه قضایی علاوه بر رضایت خداوند متعال، عاملی بسیار مهم در ایجاد عدالت و صیانت از حقوق فردی و اجتماعی است که همواره مورد تاکید مقامات عالی نظام بوده است و همواره اساس همه تلاش ها در این دستگاه بزرگ و کارساز باید تاکید بر اجرای قانون و بسط عدالت در همه ابعاد باشد.

شورای اسلامی شهر کرج ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، به روان شهدایی که در راه اقامه قسط و عدل جانشان را نثار کردند درود فرستاده و برای کسانی که در مقام قضاوت و یا مدیریت قضایی کشور شبانه روز زحمت می‌کشند تا آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورند از پیشگاه خداوند بزرگ، سلامت و توفیق خیر می‌طلبیم و بر این باوریم که قوه قضائیه جایگاه بسیار برجسته و مهمی در میان قوای سه گانه و در مدیریت هر حکومتی دارد، زیرا با وجود عالی‌ترین قانون و مجریان شایسته، در صورتی که نظارتی وجود نداشته باشد و با متخلف برخورد نشود نظام و حکومت موفق نخواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز