خبرگزاری کار ایران

نبیونی در صحن شورا، گفت:

یکی از مشکلات شهرداری، عدم اطلاع از دلایل توقف کار است

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۰۴۰

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از توقف  3 پروژه عمرانی و عدم اعلام دلایل آن از شهرداری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نبیونی امروز در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج با عنوان اینکه تذکرهای امروز من، قبلا تلفنی به سرپرست شهرداری، اعلام شده، اظهار داشت: اواخر سال 96 شاهد افتتاح قسمت اول بلوار شهید ناصربخت بودیم که متاسفانه تامین روشنایی آن تکمیل نشده و شهروندان برای تردد از این محور با مشکلاتی مواجه هستند که لازم است مورد توجه شهرداری، قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات شهرداری عدم اطلاع رسانی دلایل توقف کار است، افزود: مقرر شده بود بلافاصله برای احداث بخش دوم پروژه ذکر شده که از مبداء پاسگاه حصارک تا بلوار خوارزمی، ادامه دارد، اقدامات لازم صورت پذیرد که عملیات عمرانی آن متوقف شده است لذا لازم است دلایل این موضوع پیگیری شود.

رئیس شورای کرج به بلوار دیگر شهر اشاره کرد و گفت: با وجود پیشرفت خوب بلوار خوارزمی به سمت گلدشت، عملیات عمرانی این مسیر متوقف شده که لازم است با توجه به اهمیت این طرح، سرپرست شهرداری، گزارشی از موانع توقف کار تهیه و به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

نبیونی در سومین تذکر خود به شهرداری، اضافه کرد: بر اساس گزارش شفاهی پیمانکار تقاطع آیت الله هاشمی رفسنجانی، تحویل پروژه در زمان مقرر انجام نشده و با وجودی که پیمانکار برای تحویل آن اعلام آمادگی کرده است، این موضوع برای پیمانکار سوال است که چرا شهرداری پروژه را تحویل نمی دهد؟

وی در پایان تاکید کرد: سرپرست شهرداری و حوزه معاونت فنی و عمرانی بدون دلیل قانع کننده، پروژه های شهر را متوقف نکنند که در نهایت موجب ضرر و زیان شهرداری خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز