خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر خبر داد:

کاهش ۵۰ درصدی اعتبارات مصوب

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۹۷۲

فرماندار شهرستان بهشهر از کاهش ۵۰ درصدی اعتبارات مصوب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، هادی خنجری در جلسه شورای اداری از کاهش ۵۰ درصدی اعتبارات مصوب خبر داد و گفت: اجرای برخی از کارها به پول و اعتبار نیاز ندارد و می توان ظرفیت و توان مردمی برای توسعه در حوزه های مختلف استفاده کرد.

وی با اشاره به چهار موضوع محوری در توسعه شهرستان افزود: باید از ظرفیت تالاب میانکاله به عنوان مقصد گردشگری استفاده کنیم در همین راستا جلسات متعددی با افراد صاحب نظر در این حوزه تشکیل شد و بحث های کارشناسی عمیقی صورت گرفت تا با اکوتوریسم و طبیعت گردی از ظرفیت تالاب میانکاله بهره مند شویم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر گفت: نمی توانیم به خاطر منافع اقتصادی، تالاب میانکاله را نادیده بگیریم اشخاصی در قالب شرکت های مشخص پای کار آمدند تا با حفظ تالاب میانکاله و احیای آنچه که در تالاب از دست داده ایم این تالاب را به عنوان مقصد گردشگری معرفی کنیم.

خنجری اظهار کرد: به سرمایه گذار تاکید شد تا ضمن حفظ موقعیت و مالکیت تالاب از ظرفیت جامعه محلی استفاده شود و مدیریت یکپارچه به بخش خصوصی واگذار شود.

وی در رابطه با بندر امیرآباد گفت: اگر قرار است یک منطقه در مازندران به عنوان منطقه آزاد معرفی شود ما از منطقه آزاد امیرآباد دفاع می کنیم.

این مسئول یادآور شد: بندر ویژه اقتصادی امیرآباد ظرفیت های صنعتی و تجاری دارد این بندر یک هزار و ۱۷۰ هکتار اراضی و حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی پشتیبان دارد که در کشور بی نظیر است و وجود زیرساخت هایی مانند فیبر نوری، برق ، گاز و ... اسکله رو-رو ریلی و کارخانه ها از دیگر امتیازات این بندر است .

خنجری تاکید کرد: نمی توان از حقوق مردم شهرستان بهشهر بگذریم انتخاب منطقه آزاد باید با بررسی های کارشناسی صورت گیرد.

وی ادامه داد: احداث پالایشگاه نفتی در شهرستان بهشهر از دیگر برنامه هاست که راه های هوایی، ریلی، زمینی و دریایی برای تحقق این سرمایه گذاری وجود دارد.

نماینده عالی دولت خطاب به شهرداران رستمکلا، بهشهر و خلیل شهر گفت: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، مبلمان شهری و حوزه های خدماتی ارتقا یابند تا شهر به نقطه ی مطلوب و قابل قبول برسد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز