خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران:

توسعه گردشگری تنها راهکار خروج مازندران از رکود است

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۱۰۲

بخش دولتی تنها وظیفه تامین زیرساخت های گردشگری را به عهده دارد اما آنچه به عنوان سرمایه گذاری مطرح است باید در حیطه وظایف بخش خصوصی تعریف شود.

به گزارش ایلنا، دلاور بزرگ نیا در حاشیه جلسه بانوان فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان مازندران گفت: اگر بخواهیم شاهد اتفاقات جدی و مهم در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان باشیم باید نگاهمان را از بخش دولتی به بخش خصوصی معطوف کنیم.
 
وی تصریح کرد: بخش دولتی تنها وظیفه تامین زیرساخت های گردشگری را به عهده دارد اما آنچه به عنوان سرمایه گذاری مطرح است باید در حیطه وظایف بخش خصوصی تعریف شود.
 
بزرگ نیا افزود: از آنجا که تعداد قابل توجهی از بانوان این استان  در حوزه گردشگری فعال هستند و قدم های خوبی را نیز تا به امروز  برای توسعه گردشگری مازندران برداشته اند باید گفت حضور مقتدرانه بانوان در حوزه گردشگری و صنایع دستی باورمندی جامعه را به این قشر افزایش داده است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران افزود: به همین دلیل این بانوان تصمیم گرفته اند به عنوان پیشگامان ساماندهی انجمن های فعال سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و صنایع دستی تشکل بانوان فعال این حوزه را تشکیل و طی جلساتی با مدیران بخش های دولتی مرتبط با آن برای بهترشدن اوضاع گردشگری و صنایع دستی ارتباط تنگاتنگی برقرار کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: این جلسات باعث می شود تا ایده ها بهتر پیدا شود و موفق ها تجربیات خود را بهتر در اختیار دیگران قرار دهند و نمایندگانی از این حوزه مطالبات این قشر را به گوش مسئولان دولتی برسانند.
 
بزرگ نیا یاد آور شد: همه فعالان این صنعت براین باورند تنها فرصتی که می تواند مازندران را از این وضعیت رکود خارج کند توسعه بخش گردشگری و صنایع دستی است بنابراین باید حرفه ای تر در این مسیر قدم بردارند و این جلسات می تواند ایده ها برای حرفه ای ترشدن را تقویت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز