خبرگزاری کار ایران

علی رحمتی خبر داد:

ثبت ۱۹۳ هزار تردد در تعطیلات عید فطــر در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۴۷۸

مدیرکل راهــداری و حمــل‌ و نقــل جــاده‌ای استان اردبیــل گفت: در تعطیلات عید سعید فطـر ۱۹۳ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

به گزارش ایلنا، علی رحمتی با بیان اینکه این میزان تردد از ۲۴ تا پایان روز ۲۶ خرداد توسط ۶۴ دستگاه تردد شمار به ثبت رسیده افزود : در تعطیلات عید فطــر ۱۰۳ هزار تردد وارد و ۹۰ هزار نیز از استان خارج شده است.

رئیس کمیته حمل ‌و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به اینکه محور اردبیل به آستارا با ۶۳ هزار تردد ، پر ترددترین محور استان بود، تصریح کرد: ۴۹۳ تخلف در این ایام در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید که از این تعداد ۴۰۸ مورد برای اعمال قانون به پلیس راه ارسال شده است.

وی گفت : بیشترین تخلف نیز در محور آستارا به اردبیل بعد از تونل حیران با ۱۶۵ مورد به ثبت رسیده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل رعایت سرعت مطمئنه و توجه به علائم ایمنی جاده ای در رانندگی را شرط اول داشتن سفری ایمن دانست و ازمردم و مسافران خواست با اطلاع از وضعیت خودرو خود به لحاظ فنی،تجهیزات ایمنی را همراه خود داشته باشند و قبل از سفر نیز اطلاعات جاده ها را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱، اپلیکیشن ۱۴۱ و سایت اطلاع رسانی راه‌ها کسب کنند.

مدیرکل راهــداری و حمــل‌ و نقــل جــاده‌ای استان اردبیــل در خصوص جابجائی مسافران در ایام عید سعید فطـر نیز افزود : در مدت یاد شده ۱۱ هزارو ۹۰۷ نفر مسافر با هزارو ۶۴۱ دستگاه اتوبوس و سواری ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز